načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Kreativní ekonomika -- Trendy, výzvy, příležitosti – Jitka Kloudová; kolektiv

Kreativní ekonomika -- Trendy, výzvy, příležitosti

Elektronická kniha: Kreativní ekonomika
Autor: Jitka Kloudová; kolektiv
Podnázev: Trendy, výzvy, příležitosti

Kolektivní monografie seznamuje s novým trendem objevujícím se v postmoderní společnosti - kreativní ekonomikou. Autoři se snaží poukázat na její sílící význam ve vyspělých ekonomikách. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  319
+
-
10,6
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2010
Počet stran: 218
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace, portréty
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Ekonomie
Jazyk: česky
Téma: kreativní ekonomika
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada ; [Žilina], Eurokódex, 2010
ISBN: 978-80-247-3608-2
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kolektivní monografie seznamuje s novým trendem objevujícím se v postmoderní společnosti - kreativní ekonomikou. Autoři se snaží poukázat na její sílící význam ve vyspělých ekonomikách.

Popis nakladatele

Rozvoj kreativní ekonomiky, jež je spjat s prohloubením kreativních dovedností, rozšiřováním kreativní třídy a s nárůstem firem v kreativním průmyslu, se jeví jako jeden z významných kroků pro zvýšení konkurenceschopnosti ekonomik. Ve vyspělých ekonomikách lze pozorovat výrazný úbytek pracovních míst v průmyslových odvětvích a jejich přesun do oblasti služeb a kreativních činností. Autoři knihy poukazují na nový, stále sílící trend významu kreativní ekonomiky ve vyspělých státech, kde dochází k vyššímu prosazování individuality jedince, jeho osobního přínosu, jeho kreativního myšlení, v souladu s požadavky firem, spotřebitelů, ale i společnosti a dopadu tohoto jednání na oblasti ekonomie, veřejné správy, marketingu, reklamy či managementu. Vedle rozpracování platformy kreativní ekonomiky, jejích možností a definováním jednotlivých pojmů autoři poukazují na další oblasti, jež budou zasaženy novým fenoménem, jako jsou noví významní hráči v kreativní ekonomice s dopade

m na firemní strategie, nová administrativa, reklama, kreativní tvorba práva, ale i potřeba nových kreativních manažerů. Závěr knihy pak představuje nová teoreticko-metodologická východiska pro další výzkum problému "kreativní ekonomiky". ([trendy, výzvy, příležitosti])

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Jitka Kloudová; kolektiv - další tituly autora:
Kreativní ekonomika -- Trendy, výzvy, příležitosti Kreativní ekonomika
Kreatívní ekonomika Kreatívní ekonomika
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.