načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kreativní copywriting -- 33 inspirací pro ještě lepší copy - Anna Sálová

Kreativní copywriting -- 33 inspirací pro ještě lepší copy
-15%
sleva

Kniha: Kreativní copywriting -- 33 inspirací pro ještě lepší copy
Autor:

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018-04-03
Počet stran: 264
Rozměr: 150 x 150 mm
Úprava: 264 stran : ilustrace
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: ilustrace: TICHO762
Vazba: brožovaná lepená
Doporučená novinka pro týden: 2018-14
ISBN: 9788025149096
EAN: 9788025149096
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Anna Sálová - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

121

Inspirace

od nejlepších


122

y Neumeierem


123

Martyho rady pomůžou hlavně těm, kteří hledají podstatu svého

podnikání (projektu) abchtějí ji popsat. Hledají podstatu svého

brandu. To, jak se odlišuje odbkonkurence, abproč by ho měli mít

lidé rádi. Ibvy jako copywriter spoluvytváříte značku svého klienta

abje nabvás, aby vaše texty mezi ostatními výstupy desítek značek

vynikly.

Marty začínal jako grafi k abcopywriter vb70. letech vbjižní Kalifornii,

pak se přesunul dobSan Francisca, kde se věnoval brand designu

pro technologické klienty. Vebsvé obdivované knize ZAG: The #1

Strategy of High-Performance Brands (mezi další opěvované

publikace patří např. The Brand Flip abThe Brand Gap) nám ukazuje,

jak sbdesignérem sestavit ducha značky. Nabzákladě myšlenkového

konceptu ZAG vznikla například Air Bankb– taková antibanka, jak

Marty vebsvé knize popsal brand Citibank.

Kdo jsme, co děláme, proč by to mělo někoho zajímat?

Základní premisa knihy říká: „When everybody zigs, zag!“ (Když

všichni zigují, zagujte!) Nabtrhu dnes podle Martyho najdeme


124

strašně moc „já taky“ produktů, tedy navzájem velmi podobných,

abzákazníci rozhodují, kdo bude mezi tolika značkami vítězem.

Zákazníci přitom mají 3 hlavní nároky nabprodukty: free, perfect and

now! (Zdarma, perfektně abteď hned!) Jak jsou nároční, tak jsou

ibpřesycení. Nabčlověka útočí kolem 3000 marketingových sdělení

zabden, přitom jsme jich podle Americké asociace reklamních

agentur schopni zpracovat kolem stovky.

Značky často jedou podle hesla „více je lépe“ abzahlcují nás

informacemi obfunkcích abvlastnostech produktu. Mediální

prostor je tak doslova zaneřáděn různými sděleními. My abMarty

ale tušíme, že by tomu mělo být přesně naopakb– méně je více.

Výzkumy potvrzují, že když komerční sdělení obsahuje příliš mnoho

elementů, nepodporují se, ale navzájem mezi sebou soupeří obvaši

pozornost abporozumění. Samostatně přitom tyto elementy mohou

působit nezajímavě, nejasně abmimo mísu.

Komplexita možností abboj obnaši pozornost způsobují, že nakonec

reklamním sdělením věnujeme ještě méně času než dříve,

jsme nepozornější, a co víc, nakonec zůstáváme paralyzováni


125

volbou zbtolika možností. Proto už nyní fi rmy nebojují primárně

obzdroje, ale bojují proti zdi, kterou jsme obestavěli naši mysl proti

reklamám. Společnosti už nejsou šéfem sitauce, jsou to zákazníci

sbjejich „označenými krabičkami vbmozku“b– sděleními, která

považovali zabdůležité abuložili si je.

Co je značka? „Značka je pocit v žaludku z produktu, služby nebo

společnosti,“ říká Marty. Je jako osobní reputace člověka. Nejde

o to, co o sobě říkáte vy, ale co ostatní říkají o vás. Značka by měla

přinášet dlouhotrvající hodnotu, stále toužit potěšit své zákazníky.

Cílem značky je, aby VÍCE lidí kupovalo VÍCE věcí po DELŠÍ dobu

za VYŠŠÍ cenu. Branding má také svoji karmu – když značka slibuje

víc, než dokáže doručit, utrpí tím a sliby se obrátí proti vám.

Marty zmiňuje knihu Rosse Reavese zbroku 1961 Reality in

Advertising, která tvrdí, že zákazníci si zbreklamy zapamatují 1 silný

claim ab1 USP. Marty dosavadní poučky považuje zabpřežitek abnabízí

kbtolik skloňovaným USPs alternativub– UBTb– Unigue Buying

Tribe. Proč jedinečný nákupní kmen (bože, proč většina pojmů

zbmarketingu zní vbčeštině tak divně)?


126

Lidé dnes vlivem sociálních sítí nakupují vbkmenech, abproto by

ibfi rma měla komunikovat sbkmenem, který kbní přirozeně inklinuje.

Sdělení, která zachytí člen kmene, se pak vbrámci něj budou

rychle šířit (vzpomeňme si nabzákon word-of-mouth, kdy šíříme

své zkušenosti kb250 nejbližším kontaktům). USPs byly obpush

faktorech (tlačili jsme zákazníky kbnějaké akci), ale UBT je obpull

faktorech kmene, kterému mohou jeho členové důvěřovat. Jak si

přečtete nabněkolika místech této knížky: Lidé nehledají benefi ty

abvlastnosti, hledají kmenovou identitu, chtějí někam patřit. Řeknou

si: „Když si koupím tuhle věc, co to zebmě udělá, čím budu?“

Jak se v 21. století odlišit a zvítězit?

 Dnešní zákazníci nemají rádi jednosměrnou komunikaci

abreklamy všeobecně.  Nahraďte sales pitch konverzací (více obsales pitchi najdete

vbinspiraci č. 24).  Vraťte se dobdoby ústní kultury.  Inovujte abmyslete jinak (Marty říká, že Applí slogan „think

different“ je výstižným sloganem pro celé 21. století). Vymyslete

něco lepšího než nativní reklamu abproduct placement. 127  Odlište se abvystupte zbřady, abto radikálně. Vytvořte nový trh,

který vám bude patřit, vystavte novou kategorii zboží, najděte

mezeru nabtrhu. Jen tak budete vydělávat dlouhodobě.

Dobré + jiné = úspěch.  Najděte trend, dobjehož čela se postavíte. Pozorujte trhb– nejen

co tam už je, ale hlavně co tam chybí, co tam není. Prázdného

místa si všimnou spíše kreativci než businessmani.  Hledejte problémy abúkoly, jejich řešení už teď lidé hledají,

abpomozte jim sbnimi. Zaměřte se nab„job based innovation“

(více vbinspiraci objobs-to-be-done) místo nabinovaci vycházející

zbproduktů („product based innovation“).

cvičení

Navrhněte si svůj ZAG podle branding workshopu Martyho

Neumeiera.

1. Checkpoint: Kdo jste?

 Popište nadšení, které vás vedlo kbnovému nápadu.

Proč ráno vstáváte dobpráce? Jsou lidé díky nám

šťastnější?


129

 Marty uvádí příklad sbdot.com bublinoub– prázdné

schránky nepřežily, reálný obsah abbyznys zvítězil.

Úkol: Zab25 let vaše fi rma skončilab– napište jí nekrolog. Jak chcete,

aby si vás pamatovali nabvěčnosti?

Vzpomeňte si nabtvorbu mission statementu.

2. Checkpoint: Co děláte?

 Jaké je vaše hlavní poslání, které přetrvá? Proč vaše

fi rma existuje? Jaká je jediná věc, kterou nabsvém

byznysu nikdy nezměníte?

 Ne víc než 12 slov, jinak se vraťte kbbodu 1, nebo úkol

odložte nabpozději.

Vzpomeňte si nabpower wordsb– education, happiness,

organization?

Vzpomeňte si nabtvorbu mission statementu.

Vzpomeňte si nabpower wordsb– education, happiness,

organization?




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist