načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kreativita v reklamě – Pavel Horňák

Kreativita v reklamě
-16%
sleva

Kniha: Kreativita v reklamě
Autor: Pavel Horňák

Kniha by měla přispět k tomu, aby reklama kolem nás byla kreativnější. Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další ... (celý popis)
251
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1%hodnoceni - 71.1% 80%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Verbum publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 293
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace (některé barevné), portréty, faksim.
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Jazyk: česky
Vazba: kniha, vázaná vazba
Novinka týdne: 2014-24
Datum vydání: 19.06.2014
Nakladatelské údaje: Zlín, VeRBuM, 2014
ISBN: 9788087500491
EAN: 9788087500491
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kniha by měla přispět k tomu, aby reklama kolem nás byla kreativnější. Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další odborné literatury i praxe reklamního textaře se pokusil vytvořit publikaci o tvořivosti nejen v reklamě. Jejím přínosem by mělo být formulování vlastních teoretických postulátů, ale i praktické rady pro všechny, co se v reklamě ocitli. Na oblast reklamy autor aplikuje nejen teoretické zdroje a vědecké poznatky z oblasti kreativity, ale i z oblasti pozitivního myšlení. Kreativita je nejen hledání a přinášení nových nápadů, postupů, ale často i boj.

Popis nakladatele

Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů za ta léta vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další odborné literatury i praxe reklamního textaře se pokusil vytvořit publikaci o tvořivosti nejen v reklamě.

Jejím přínosem by mělo být formulování vlastních teoretických postulátů, ale i praktické rady pro všechny ty, co se v reklamě ocitli. Na oblast reklamy autor aplikuje nejen teoretické zdroje a vědecké poznatky z oblasti kreativity, ale i z oblasti pozitivního myšlení.

Kreativita je nejen hledání a přinášení nových nápadů, postupů, ale často i boj. S okolím i se sebou samým. Zapalme si však nyní s ní dýmku míru a pokusme se v mírovém kouři najít její tajemství...

Další popis

Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam. Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.


Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Hudba v televizní reklamě Hudba v televizní reklamě
Bačuvčík Radim
Cena: 69 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík Radim
Cena: 226 Kč
Pavel Bobek a přátelé Pavel Bobek a přátelé
Bobek Pavel
Cena: 291 Kč
Pravda v reklame Pravda v reklame
Kenney John
Cena: 344 Kč
Pravda v reklame Pravda v reklame
Kenney John
Cena: 229 Kč
Ke knize "Kreativita v reklamě" doporučujeme také:
Marketing - cesta k trhu Marketing
Reklama Reklama
Sociální marketing Sociální marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.