načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Kreativita a inovace v organizaci – Emilie Franková

Kreativita a inovace v organizaci
-11%
sleva

Elektronická kniha: Kreativita a inovace v organizaci
Autor: Emilie Franková

Monografie je rozdělena do čtyř kapitol: první vymezuje pojem kreativita a zkoumá její strukturu a změny v chápání kreativity v průběhu vývoje lidstva, druhá kapitola se zabývá problematikou kreativity jedince - obsahuje základní rysy ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  319 Kč 284
+
-
9,5
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2011
Počet stran: 254
Rozměr: 25 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2011
ISBN: 978-80-247-3317-3
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Monografie je rozdělena do čtyř kapitol: první vymezuje pojem kreativita a zkoumá její strukturu a změny v chápání kreativity v průběhu vývoje lidstva, druhá kapitola se zabývá problematikou kreativity jedince - obsahuje základní rysy kreativních osobností, rozebírá proces tvorby kreativních produktů nebo rady zaměřené na rozvíjení kreativity, ve třetí kapitole se autorka zabývá kreativitou a inovacemi - zaměřuje se zde na roli týmů v organizační aktivitě a inovačním procesu, přehled faktorů ovlivňujícíh kreativitu a inovace nebo zásady pro podporu týmové kreativity a poslední kapitola je věnována problematice kreativity a inovací v organizacích - je zde věnována pozornost typům inovací, inovačnímu procesu, přibližuje význam kreativity a inovací v hospodářské soutěži nebo popisuje strategie kreativity a inovací v měnícím se pracovním prostředí. Monografie přináší výzkumy z kreativity a inovací, jež mohou přispět k jejich rozvoji u jednotlivců, týmů i organizací.

Popis nakladatele

Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí také příklady a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.