načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kreativita a inovace v organizaci – Emilie Franková

Kreativita a inovace v organizaci
-15%
sleva

Kniha: Kreativita a inovace v organizaci
Autor: Emilie Franková

Monografie je rozdělena do čtyř kapitol: první vymezuje pojem kreativita a zkoumá její strukturu a změny v chápání kreativity v průběhu vývoje lidstva, druhá kapitola se zabývá problematikou kreativity jedince - obsahuje základní rysy ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  375 Kč 319
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 256
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 2.11.2011
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2011
ISBN: 978-80-247-3317-3
EAN: 9788024733173
Popis / resumé

Monografie je rozdělena do čtyř kapitol: první vymezuje pojem kreativita a zkoumá její strukturu a změny v chápání kreativity v průběhu vývoje lidstva, druhá kapitola se zabývá problematikou kreativity jedince - obsahuje základní rysy kreativních osobností, rozebírá proces tvorby kreativních produktů nebo rady zaměřené na rozvíjení kreativity, ve třetí kapitole se autorka zabývá kreativitou a inovacemi - zaměřuje se zde na roli týmů v organizační aktivitě a inovačním procesu, přehled faktorů ovlivňujícíh kreativitu a inovace nebo zásady pro podporu týmové kreativity a poslední kapitola je věnována problematice kreativity a inovací v organizacích - je zde věnována pozornost typům inovací, inovačnímu procesu, přibližuje význam kreativity a inovací v hospodářské soutěži nebo popisuje strategie kreativity a inovací v měnícím se pracovním prostředí. Monografie přináší výzkumy z kreativity a inovací, jež mohou přispět k jejich rozvoji u jednotlivců, týmů i organizací.

Popis nakladatele

Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Emilie Franková - další tituly autora:
 (e-book)
Kreativita a inovace v organizaci Kreativita a inovace v organizaci
 
Ke knize "Kreativita a inovace v organizaci" doporučujeme také:
Od znalostí k inovacím Od znalostí k inovacím
Inovace -- - vaše konkurenční výhoda! Inovace --
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.