

Kniha:
Kreativita a inovace v organizaci
Autor:
Emilie Franková
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2011 |
Počet stran: | 256 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. |
Skupina třídění: | Management. Řízení |
Vazba: | Pevná šitá vazba |
Datum vydání: | 2.11.2011 |
Nakladatelské údaje: | Praha, Grada, 2011 |
ISBN: | 978-80-247-3317-3 |
EAN: | 9788024733173 |
Monografie je rozdělena do čtyř kapitol: první vymezuje pojem kreativita a zkoumá její strukturu a změny v chápání kreativity v průběhu vývoje lidstva, druhá kapitola se zabývá problematikou kreativity jedince - obsahuje základní rysy kreativních osobností, rozebírá proces tvorby kreativních produktů nebo rady zaměřené na rozvíjení kreativity, ve třetí kapitole se autorka zabývá kreativitou a inovacemi - zaměřuje se zde na roli týmů v organizační aktivitě a inovačním procesu, přehled faktorů ovlivňujícíh kreativitu a inovace nebo zásady pro podporu týmové kreativity a poslední kapitola je věnována problematice kreativity a inovací v organizacích - je zde věnována pozornost typům inovací, inovačnímu procesu, přibližuje význam kreativity a inovací v hospodářské soutěži nebo popisuje strategie kreativity a inovací v měnícím se pracovním prostředí. Monografie přináší výzkumy z kreativity a inovací, jež mohou přispět k jejich rozvoji u jednotlivců, týmů i organizací.
Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha obsahuje řadu příkladů. Je určena manažerům, podnikatelům a studentům.