načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Království značky – Matt Haig

Království značky
-7%
sleva

Kniha: Království značky
Autor: Matt Haig

Pohled na management, tvorbu a marketing značky. Chyby a úspěchy předních světových značek na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  356 Kč 331
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Ekopress
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2007
Počet stran: 322
Rozměr: 150x230
Vydání: 1. vyd.
Název originálu: Brand royalty Brand failures
Spolupracovali: překlad Martina Kusinová
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Datum vydání: 02.01.2007
Nakladatelské údaje: Praha, Ekopress, 2006
ISBN: 978-80-8692-909-5
EAN: 9788086929095
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Pohled na management, tvorbu a marketing značky. Chyby a úspěchy předních světových značek na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí.

Popis nakladatele

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam.

V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech z praxe posledních desetiletí ukazuje chyby a úspěchy předních světových značek.

Český překlad, sestávající ze dvou částí, je kombinovaným vydáním dvou samostatných publikací Brand Failures (Chyby a omyly) a Brand Royalty (Království značky) vydaných anglickým nakladatelstvím Kogan Page. První část je věnována největším chybám a omylům jichž se jednotlivé firmy a jejich manažeři dopustili při řízení, marketingu a prezentaci značky a jednotlivých produktů. Druhá část poskytuje pohled na to, jak fungují nejúspěšnější světové elitní značky, co vedlo k jednotlivým úspěchům a na čem jsou a byly uvedené úspěchy založeny. Mezi jednotlivými kritérii, na které se autor zaměřuje, najdeme vedle finanční úspěšnosti značky, také životnost značky, technologický rozvoj nebo použité způsoby komunikace.

Kniha Matt Haihga je neocenitelným zdrojem inspirace a poučení pro brand manažery, marketingové a reklamní pracovníky, podnikatele a studenty na celém světě.

Z obsahu 1.části: klasické chyby - ideové chyby - PR omyly - kulturní omyly - expanzivní omyly ...

Z obsahu 2. části: inovační značky - emoční značky - personální značky - průkopnické značky - disainerské značky - zodpovědné značky... ([největší omyly a úspěchy všech dob])

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Matt Haig - další tituly autora:
Poslední rodina v Anglii Poslední rodina v Anglii
Klub mrtvých otců Klub mrtvých otců
The Possession of Mr Cave The Possession of Mr Cave
 (e-book)
Ako zastaviť čas Ako zastaviť čas
Notes on a Nervous Planet Notes on a Nervous Planet
 (e-book)
Prečo zostať nažive Prečo zostať nažive
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist