
sleva
Kniha:
Korporátní strategie. Krok za krokem
Autor:
Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský

Nakladatelství: | » C. H. Beck |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2016 |
Počet stran: | 224 |
Rozměr: | 24 cm |
Úprava: | xvi, 204 stran: ilustrace |
Vydání: | Vydání první |
Skupina třídění: |
Management. Řízení Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |
Jazyk: | česky |
Datum vydání: | 15.12.2016 |
ISBN: | 978-80-7400-620-3 |
EAN: | 9788074006203 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Rady, jak postupovat při tvorbě korporátních strategií. Příručka.
Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok - Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii. 2. krok - Návrh nové nebo redefinice stávající strategie, 3. krok - Předpoklady pro strategické řízení, 4. krok - Implementace strategie a kontrola jejího plnění. Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti - strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků. (krok za krokem)
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Strategický management
Katalog vybraných autorů > H > Hanzelková – Alena Hanzelková
Katalog vybraných autorů > K > Keřkovský – Miloslav Keřkovský
Katalog vybraných autorů > Č > Červený – Radim Červený
Katalog nakladatelství > C > C. H. Beck

Hanzelková, Alena; Keřkovský, Miloslav; Odehnalová, Dana; Vykypěl, Oldřich
Cena: 436 Kč

Keřkovský, Miloslav; Luňáček, Jiří
Cena: 92 Kč

Hanzelková, Alena; Keřkovský, Miloslav; Mathauser, Milan; Valsa, Ondřej
Cena: 363 Kč