načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Korporátní strategie. Krok za krokem – Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský

Korporátní strategie. Krok za krokem
-7%
sleva

Kniha: Korporátní strategie. Krok za krokem
Autor: Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský

Rady, jak postupovat při tvorbě korporátních strategií. Příručka. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  490 Kč 456
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
15,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Rozměr: 24 cm
Úprava: xvi, 204 stran: ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Management. Řízení
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Jazyk: česky
Datum vydání: 15.12.2016
ISBN: 978-80-7400-620-3
EAN: 9788074006203
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Rady, jak postupovat při tvorbě korporátních strategií. Příručka.

Popis nakladatele

Firma by měla být efektivně řízena na všech úrovních - strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je ale strategická úroveň, neboť rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce - uvádí se, že až z 80 %. Záleží však na tom, o jaké podnikání se jedná, v jakém prostředí a v jaké situaci je realizováno. Myšlenkovým těžištěm řešení strategie nejvyšší úrovně, tzv. korporátní strategie, je v této publikaci model strategického řízení, který vznikl na Brno International Business School B.I.B.S. - vysoká škola na základě studia nejdůležitějších publikací západního strategického managementu a jenž je úspěšně ověřen dnes již téměř dvacetiletou praktickou aplikací v podmínkách našich firem. Příručka přináší praktický návod, jak při formulaci korporátní (podnikové) strategie postupovat: 1. krok - Strategická analýza zaměřená na korporátní strategii. 2. krok - Návrh nové nebo redefinice stávající strategie, 3. krok - Předpoklady pro strategické řízení, 4. krok - Implementace strategie a kontrola jejího plnění. Kniha navazuje na několik předchozích publikací, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy (business strategie), ale i na tzv. funkční oblasti - strategické řízení výroby, marketingu, nákupu, lidských zdrojů, IS/IT a financí. Příručka je vhodná nejen pro studenty MBA, ale také pro manažery a vlastníky podniků. (krok za krokem)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Radim Červený; Alena Hanzelková; Miloslav Keřkovský - další tituly autora:
Strategický marketing Strategický marketing
Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia Úvod do mikroekonomie – s využitím prvků distančního studia
Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi
Business strategie. Krok za krokem Business strategie. Krok za krokem
Personální strategie - krok za krokem Personální strategie
Business plán. Krok za krokem Business plán. Krok za krokem
Strategické řízení Strategické řízení
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.