načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kooperativní učení a vyučování. Teoretické a praktické problémy – Hana Kasíková

Kooperativní učení a vyučování. Teoretické a praktické problémy
-7%
sleva

Kniha: Kooperativní učení a vyučování. Teoretické a praktické problémy
Autor: Hana Kasíková

Kooperativní učení a vyučování. Teoretické a praktické problémy: Publikace podává výklad didaktického modelu kooperativního učení z hlediska reálného uplatnění ve vyučování na školách různých stupňů a typů školy od základní až po vysokou, ... (celý popis)
144
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2008
Počet stran: 179
Rozměr: 210x295
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Jazyk: česky
Datum vydání: 07.03.2008
Nakladatelské údaje: Praha, Karolinum, 2001
ISBN: 978-80-2460-192-2
EAN: 9788024601922
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kooperativní učení a vyučování. Teoretické a praktické problémy: Publikace podává výklad didaktického modelu kooperativního učení z hlediska reálného uplatnění ve vyučování na školách různých stupňů a typů školy od základní až po vysokou, případně i v institucích celoživotního vzdělávání. Publikace chce přispět ke kvalitativní přeměně výchovné a vzdělávací činnosti. Kooperativní vzdělávání je vyloženo na základě systémotvorných znaků. Publikace zprostředkovává porozumění klíčovým elementům a vsazuje koncept kooperativního vyučování do širších teoretických kontextů. (teoretické a praktické problémy)

Další popis

Cílem publikace je seznámit čtenáře s jednou z metod současné pedagogické praxe, která je založena na vzájemné skupinové spolupráci žáků. Autorka analyzuje základní pojmy, podává historický vývoj kooperativního vyučování a popisuje různé modely kooperativního učení a jeho realizaci v současné škole.


Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Kooperativní učení, kooperativní škola Kooperativní učení, kooperativní škola
Kasíková Hana
Cena: 212 Kč
Psychodidaktika Psychodidaktika
Škoda Jiří, Doulík Pavel
Cena: 229 Kč
Analýza vyučování Analýza vyučování
Kolář Zdeněk, Vališová Alena
Cena: 271 Kč
Dítě, škola a matematika Dítě, škola a matematika
Kuřina František, Hejný Milan
Cena: 263 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

ÚVOD............................................................................................................................ 4

1. KOOPERACE: KATEGORIE RŮZNÝCH VĚDNÍCH DISCIPLÍN ........... 7

2. INTERPRETACE JEVU KOOPERACE V PEDAGOGICKÝCH

A PSYCHOLOGICKÝCH SOUVISLOSTECH............................................... 16

A. Kontext psychologický...................................................................................... 16

B. Kontext pedagogický ........................................................................................ 25

3. HISTORICKOVÝVOJOVÁ VÝCHODISKA KOOPERACE ŽÁKŮ

VE VYUČOVÁNÍ ................................................................................................ 35

A. Spolupráce jako součást vyučováni v pedagogických přístupech

do 20.stolcti ....................................................................................................... 35

B. Spolupráce a skupinové učení v rámci reformního hnuti................................ 37

C. Skupinové vyučování jako didaktická inovace druhé poloviny 20.století:

teoreticko-výzkumné předpoklady a realizace v praxi.................................... 44

4. MODEL KOOPERATIVNÍHO UČENÍ ............................................................ 62

A. Teorclická a metodologická východiska kooperalivniho učeni ...................... 62

B. Kompctitivni a kooperativní uspořádáni sociálních vztahů vc vyučováni . . . 72

C. Principy modelu kooperativního učeni ............................................................ 78

5. REALIZACE KOOPERATIVNÍHO VYUČOVÁNÍ A JEJÍ PODMÍNKY

V SOUČASNÉ ŠK O L E ........................................................................................ 87

A. Plánováni, realizace a hodnoceni kooperativního učeni.................................. 87

B. Utvářeni podmínek pro uplatnční modelu kooperativního učeni vc Škole:

vzdčlávánl učitelů .............................................................................................. 138

ZÁ V ĚR ................................................................................................................... 148

POZNÁMKY ......................................................................................................... 151

LITERATURA....................................................................................................... 168

[3]




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.