načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga – Nora Gavendová

Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga
-15%
sleva

Kniha: Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga
Autor: Nora Gavendová

Kognitivně-behaviorální terapie je v současnosti jednou z nejpopulárnějších a nejžádanějších terapií. Slibuje poměrně rychlou úlevu, jelikož významně a aktivně zapojuje samotného klienta.
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  199 Kč 169
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2021
Počet stran: 96
Rozměr: 144×207
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 23.3.2021
ISBN: 978-80-271-2501-2
EAN: 9788027125012
Popis

Kognitivně-behaviorální terapie je v současnosti jednou z nejpopulárnějších a nejžádanějších terapií. Slibuje poměrně rychlou úlevu, jelikož významně a aktivně zapojuje samotného klienta.

Další popis

Příručka nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním intervencím. Tyto intervence jsou účinné a dobře použitelné v denní praxi pedagogů, kteří učí integrované žáky především na základních školách. Obsahuje praktická doporučení a techniky, které mohou pedagogové ve výuce efektivně a pohodlně uplatnit. Tyto techniky jsou precizně rozděleny zvlášť pro pedagogy a zvlášť pro školní psychology a jejich použití je ilustrováno na konkrétních kazuistikách. Publikace představuje jakýsi strukturovaný, přehledný a praktický „manuál“ jak s žáky, u kterých byla diagnostikována psychická porucha, pracovat. Jak s nimi komunikovat, jak na ně nahlížet, přitom neopomíjet žáky intaktní a k tomu důstojně obstát v roli učitele. V této publikaci je kognitivně-behaviorální terapie originálně, srozumitelně a jasně zasazena v prostředí školy.


Příručka nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním intervencím. Tyto intervence jsou účinné a dobře použitelné v denní praxi pedagogů, kteří učí integrované žáky především na základních školách.

Obsahuje praktická doporučení a techniky, které mohou pedagogové ve výuce efektivně a pohodlně uplatnit. Tyto techniky jsou precizně rozděleny zvlášť pro pedagogy a zvlášť pro školní psychology a jejich použití je ilustrováno na konkrétních kazuistikách.

Publikace představuje jakýsi strukturovaný, přehledný a praktický „manuál“ jak s žáky, u kterých byla diagnostikována psychická porucha, pracovat. Jak s nimi komunikovat, jak na ně nahlížet, přitom neopomíjet žáky intaktní a k tomu důstojně obstát v roli učitele.

V této publikaci je kognitivně-behaviorální terapie originálně, srozumitelně a jasně zasazena v prostředí školy.


Příručka nabízí funkční a autorčinou praxí ověřené strategie, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním intervencím. Tyto intervence jsou účinné a dobře použitelné v denní praxi pedagogů, kteří učí integrované žáky především na základních školách. Obsahuje praktická doporučení a techniky, které mohou pedagogové ve výuce efektivně a pohodlně uplatnit. Tyto techniky jsou precizně rozděleny zvlášť pro pedagogy a zvlášť pro školní psychology a jejich použití je ilustrováno na konkrétních kazuistikách. Publikace představuje jakýsi strukturovaný, přehledný a praktický manuál jak s žáky, u kterých byla diagnostikována psychická porucha, pracovat. Jak s nimi komunikovat, jak na ně nahlížet, přitom neopomíjet žáky intaktní a k tomu důstojně obstát v roli učitele. V této publikaci je kognitivně-behaviorální terapie originálně, srozumitelně a jasně zasazena v prostředí školy.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.