načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Kniha rozhodnutí - Mikael Krogerus; Roman Tschäppeler

Kniha rozhodnutí
-15%
sleva

Kniha: Kniha rozhodnutí
Autor: Mikael Krogerus; Roman Tschäppeler

50 grafických modelů pro strategické rozhodování
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  299 Kč 254
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50%hodnoceni - 50% 50%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 173
Rozměr: 195,0x120,0x12,0 mm
Úprava: ilustrace (převážně barevné)
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: ilustrace Philip Earnhart
z německého originálu přeložila Kateřina Prešlová
Skupina třídění: Vyšší duševní procesy
Hmotnost: 0,209kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-262-1311-6
EAN: 9788026213116
Popis

Které auto si mám koupit? Jak můžu motivovat sebe nebo svůj tým? Jak to, že lidé touží po tom, co nepotřebují? Kdy je čas na změnu? Proč je dobré mít omezený výběr? Žiju v přítomnosti? Proč lidé kouří, i když je to nezdravé? Na tyto i řadu jiných otázek pomohla tato kniha odpovědět již milionu lidí v 27 různých zemích.

Skládá se z padesáti grafických modelů a jejich stručného popisu. Sami autoři říkají, že modely jsou zjednodušením důležitých součástí skutečnosti. S pomocí obrázků znázorňují to, co lze slovy vyjádřit jen stěží. Nehledejte v nich však odpovědi. Ty naleznete teprve potom, co si model sami vyzkoušíte. Autoři přitom používají proslulé i zcela neznámé modely rozhodování. Kniha tak velmi přístupnou formou poskytuje podněty pro rozmanité aspekty rozhodování i úspěšného života obecně.

A ještě malý návod. Pokud rádi užíváte metodu „pokus–omyl“, začněte nejlépe částí „Jak se zlepšit“, případně „Jak zlepšit druhé“. Jste-li onen typ, který si nejprve prostuduje určitou teorii a pak podle ní jedná, doporučujeme začít kapitolou „Jak se lépe pochopit“ nebo „Jak lépe pochopit druhé“. (50 grafických modelů pro strategické rozhodování)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist