načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Kázeňské problémy ve škole -- Aktualizované a doplněné vydání – doc. PaeDr. Stanislav Bendl Ph. D.

Kázeňské problémy ve škole -- Aktualizované a doplněné vydání

Elektronická kniha: Kázeňské problémy ve škole
Autor: doc. PaeDr. Stanislav Bendl Ph. D.
Podnázev: Aktualizované a doplněné vydání

Informace o problematice školní kázně z teoreticko-praktického pohledu. Odborná příručka je určena učitelům v praxi a studentům učitelství pedagogických fakult i dalších vysokých škol. Měla by pomoci učitelům předcházet nekázni žáků ve ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  149
+
-
5
bo za nákup

hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6%hodnoceni - 74.6% 90%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: TRITON
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2011
Počet stran: 260
Rozměr: 20 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Aktualiz. a dopl. vyd.
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Triton, 2011
ISBN: 978-80-738-7436-0
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Informace o problematice školní kázně z teoreticko-praktického pohledu. Odborná příručka je určena učitelům v praxi a studentům učitelství pedagogických fakult i dalších vysokých škol. Měla by pomoci učitelům předcházet nekázni žáků ve škole, odstraňovat a napravovat projevy neukázněného chování. Publikace se orientuje na oblast základního školství a je strukturována do několika částí. Úvodní kapitoly vymezují pojem nekázně, popisují její nejčastější příčiny a rizikové faktory, poukazují na konkrétní projevy a diagnostiku. Autor věnuje pozornost i psychologickým aspektům kázně, respektive pohledu na kázeň z aspektu psychologických směrů a škol. Nejpodstatnější částí knihy jsou návrhy opatření k prevenci a nápravě nekázně.

Popis nakladatele

V řadě zemí, zejména anglosaských, vedla neúnosná míra kázeňských problémů ve školách spolu se složitostí fenoménu kázně ke konstituování pedagogické subdisciplíny zvané „Classroom Management“.

Publikace nahlíží na kázeň jako na komplexní fenomén, poukazuje na souvislosti kázně a společenskovědních disciplín, zejména pedagogiky a psychologie. Zabývá se vazbami mezi společností, školou a kázní, poukazuje na dobovou a společenskou podmíněnost kázně i na transkulturní rozdíly v oblasti chování a oceňování osobnostních vlastností. Publikace pohlíží na kázeň jako na antropologickou konstantu. Prezentuje kázeň jako nástroj ochrany žáků a učitelů ve školách. Analyzuje funkce kázně ve škole a ve společnosti, poukazuje na nutnost reinterpretace pojmu kázeň ve vztahu k současné době. Podává přehled technik, pomocí kterých lze diagnostikovat projevy školní (ne)kázně. Velká pozornost je věnována kázni z pohledu psychologických směrů a škol. V knize jsou představeny jak specifické kázeňské programy zahraniční provenience, tak autorův návrh opatření na podporu kázně ve školách. Důraz je kladen na myšlenku, že účinné řešení (ne)kázně není věcí jednoho dílčího či izolovaného opatření, nýbrž vyžaduje komplexní přístup.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.