načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: K čemu je grafický design? - Alice Twemlowová

K čemu je grafický design?
-20%
sleva

Kniha: K čemu je grafický design?
Autor:

Grafický design je důležitý pro komunikaci s lidmi: diváky, návštěvníky, čtenáři, uživateli, posluchači, hosty, účastníky, aktéry, vlivnými lidmi, kolemjdoucími, výzkumníky, ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  399 Kč 319
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » SLOVART
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 200809
Počet stran: 256
Rozměr: 225,0x178,0x27,0 mm
Úprava: barev. ilustrace
Název originálu: What is graphic design for?
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Kateřina Cenkerová
Hmotnost: 0,862kg
Jazyk: česky
Vazba: Pevná bez přebalu matná
ISBN: 978-80-7391-027-3
EAN: 9788073910273
Popis / resumé

Krásně vypravená publikace představuje rozmanité podoby a funkce současného grafického designu. Trendy, způsoby práce dnešních designérů a studií, nové technologie, současná témata (např. grafický design jako prostředek sociálního či politického protestu, trvale udržitelný rozvoj jako námět pro designérskou práci). Nástin jednotlivých oborů grafického designu (např. experimentální typografie, design videoher, knižní design, informační design či design firemní identity). Ukázky práce současných významných disignérů (portfolia patnáci grafických studií z různých částí světa).

Popis nakladatele

Grafický design je důležitý pro komunikaci s lidmi: diváky, návštěvníky, čtenáři, uživateli, posluchači, hosty, účastníky, aktéry, vlivnými lidmi, kolemjdoucími, výzkumníky, příslušníky široké veřejnosti, komunitami, obyvateli, konzumenty, zákazníky, spolupracovníky a klienty. S grafickým designem se setkáváme obdobně jako se společenskými skupinami - některými malými, jako jsou místní komunity nebo speciální zájmové skupiny, a pak s velkými, do kterých patří obyvatelstvo a spotřebitelé všeobecně. Rozsah a způsob práce, kterou se designéři právě kvůli té které skupině - jejich publiku - zabývají, se velice různí. Někteří z nich tomuto publiku nevěnují žádnou pozornost a tvoří design pouze podle svých představ. Někteří designéři pracují pro jiné designéry. Někteří podle zadání požadavků klientů. Jiní postupně poznávají, že to budou právě oni, kdo se stanou příjemci výsledků své práce, která se od nich očekává, a někdy dokonce vítají vstup do vlastního výrobního nebo jiného pracovního společenství. Se všemi designéry, zařazenými do těchto jednotlivých skupin, se setkáme na stránkách této knihy a skrze jejich práci a filozofii prozkoumáme otázky, které mají zásadní důležitost pro současný design a jsou ještě mnohem důležitější pro lidi, kteří se s těmito otázkami setkávají v každodenním životě.

Předmětná hesla
* 2000-2007
Grafický design -- 21. století
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist