načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jazyk v proměnách komunikačních médií - Jiří Kraus

Jazyk v proměnách komunikačních médií
-11%
sleva

Kniha: Jazyk v proměnách komunikačních médií
Autor: Jiří Kraus

Publikace představuje ucelený a z hlediska obsahu velmi aktuální úvod do studia mediální komunikace a do analýzy textu. S důrazem na mezioborový kontext uvádějí tematické kapitoly do ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  180 Kč 160
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2008
Počet stran: 172
Rozměr: 205x145
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: V Praze, Karolinum, 2008
EAN: 9788024615783
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Studie se zabývá vztahem sdělovacích prostředků a jazyka a jejich vzájemného ovlivňování. Tak jako se v posledních několika desetiletích překotně vyvíjejí sdělovací prostředky, média, vyvíjí se i jazyk. Jejich vzájemnou souvislost zkoumá studie prof. PhDr. Jiřího Krause, DrSc. Tento fenomén moderní doby rozebírá z řady hledisek, ať už v jejich vzájemném působení nebo ve vztahu vědy a laické veřejnosti a také z hlediska důsledků pro další vývoj a bohatost jazyka a zachování jeho identity.

Popis nakladatele

Publikace představuje ucelený a z hlediska obsahu velmi aktuální úvod do studia mediální komunikace a do analýzy textu. S důrazem na mezioborový kontext uvádějí tematické kapitoly do široké problematiky komunikačních médií, s důrazem na praktické používání jazyka a interpretování nejrůznějších strategií, s nimiž se setkáváme ve světě současné komunikace. Lingvistické pojmy jako význam, reprezentace, informace, recepce, řečové akty, styl, tropy a figury, diskurz ad. se zde objevují v popularizujících, ale výkladově hutných a pronikavých sondách do oblastí každodenní řečové praxe i soudobých teoretických a metodologických koncepcí, reprezentovaných významnými proudy a osobnostmi (poststrukturalismus, teorie diskurzu, hermeneutika, kritika ideologií, Jacques Derrida, Antonio Gramsci, Stuart Hall ad.) Kniha je určena nejen studentům mediálních studií, filologických a sociologických oborů, ale i širokému okruhu zájemců o téma.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiří Kraus - další tituly autora:
Nový akademický slovník cizích slov A-Ž -- studentské vydání Nový akademický slovník cizích slov A-Ž
Písemnosti v našem životě -- Kdy, proč, jak... píšeme dopisy Písemnosti v našem životě
Rétorika a řečová kultura Rétorika a řečová kultura
Rétorika v evropské kultuře Rétorika v evropské kultuře
Rhetoric in European Culture and Beyond Rhetoric in European Culture and Beyond
 
Ke knize "Jazyk v proměnách komunikačních médií" doporučujeme také:
Žurnalistika v informační společnosti -- Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i prakticky Žurnalistika v informační společnosti
Kultura a struktura českého jazyka Kultura a struktura českého jazyka
Psychologie komunikace Psychologie komunikace
Metody výzkumu médií Metody výzkumu médií
Úvod do teorie masové komunikace Úvod do teorie masové komunikace
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist