načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy – Gustav Tomek; Věra Vávrová

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
-7%
sleva

Kniha: Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
Autor: Gustav Tomek; Věra Vávrová

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  480 Kč 446
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
14,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 240
Rozměr: 170x450
Úprava: xvii, 240 stran: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Jazyk: česky
Datum vydání: 09.03.2009
Nakladatelské údaje: Praha, C.H. Beck, 2009
ISBN: 978-80-7400-098-0
EAN: 9788074000980
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější a kritičtější, s větším sebevědomím, jenž se snadno nenechá svést všudypřítomnou reklamou. Management tedy nemůže nic ponechat náhodě. Je odpovědný za strategický úspěch. Je třeba mít stále na mysli, že sebelepší produktová idea neznamená nic, pokud se ji nepodaří uskutečnit v takové formě, aby byla v konkurenční soutěži nedosažitelná svými funkcemi a jejich technickým provedením, stejně jako vstupními materiály, použitými technologiemi a náklady. Východiskem zvýšení konkurenční schopnosti firmy je tedy požadavek postupné integrace do konkurenceschopného dodavatelského řetězce. Úkolem však není jen tvorba nové hodnoty pro zákazníka, ale i nové hodnoty zákazníka, který se svojí loajalitou stává partnerem firmy. Což jsou další předpoklady zvýšení konkurenční schopnosti firmy.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Gustav Tomek; Věra Vávrová - další tituly autora:
Zahrady a parky Zahrady a parky
Vize tržního úspěchu Vize tržního úspěchu
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci Integrované řízení výroby
Marketing od myšlenky k realizaci Marketing od myšlenky k realizaci
 (e-book)
Řízení výroby a nákupu Řízení výroby a nákupu
 (e-book)
Integrované řízení výroby -- Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci Integrované řízení výroby
 (e-book)
Marketing v energetice Marketing v energetice
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.