načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku -- Konkurenční dynamika a potenciál podnikání – Zdeněk Mikoláš

Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku -- Konkurenční dynamika a potenciál podnikání

Elektronická kniha: Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
Autor: Zdeněk Mikoláš
Podnázev: Konkurenční dynamika a potenciál podnikání

Příručka shrnuje základní informace o zvýšení konkurenčního potenciálu a dynamiky podnikatelského subjektu. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  168
+
-
5,6
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2005
Počet stran: 198
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2005
ISBN: 80-247-1277-6
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka shrnuje základní informace o zvýšení konkurenčního potenciálu a dynamiky podnikatelského subjektu.

Popis nakladatele

Konkurenční potenciál firem je stěžejním faktorem udržení dynamiky podnikání. Autor se pokouší najít v plejádě existujících teorií a praktických pohledů na konkurenci společný základ, výchozí moment, o který by se mohla opřít moderně rozvíjená firma. Vychází přitom z vlastních teoretických výzkumů a zkušeností z praxe a poznatků ze současného i předchozích pracovišť. Snaží se jednak nalézt souvislosti mezi současnými poznatky z oblasti ekonomiky, řízení, hospodaření podniků a použitelnými inspiracemi z historicky starších a často již zapomenutých děl a zároveň přiměřeně spojit praktickou uchopitelnost prezentovaných myšlenek s vědeckou a teoretickou průkazností argumentů a pohledů na zkoumané téma. Navíc je uplatňován interdisciplinární přístup – přestože základní pohled na konkurenční potenciál a dynamiku podnikání se odvíjí z ekonomické teorie, jsou na konkrétní jevy uplatňována hlediska a přístupy z oblasti managementu, marketingu, sociologie, psychologie, systémové teorie. Publikace je určena především podnikatelům, vrcholovým manažerům a poradcům, dále pedagogům a studentům magisterských a doktorských studií, případně kurzů MBA a celoživotního vzdělávání v oborech podniková ekonomika a management, podnikání, marketing, poradenství v podnikání apod. (konkurenční potenciál a dynamika podnikání)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Zdeněk Mikoláš - další tituly autora:
 (e-book)
Jak se dívám na svět … -- Soudobé projevy globalizace Jak se dívám na svět …
 (e-book)
Jak se dívám na svět… Na prahu před evolucí nebo revolucí Jak se dívám na svět… Na prahu před evolucí nebo revolucí
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.