načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak zákazník vnímá značku - Erik du Plessis

Jak zákazník vnímá značku
-13%
sleva

Kniha: Jak zákazník vnímá značku
Autor:

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 0000-00-00
Počet stran: 256
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: 256 stran : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Branded mind
Spolupracovali: překlad Jiří Fadrný
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025135297
EAN: 9788025135297
Popis

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma. (nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Zákazníci kupující knihu "Jak zákazník vnímá značku" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist