načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis

Jak zákazník vnímá reklamu
-14%
sleva

Kniha: Jak zákazník vnímá reklamu
Autor:

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2007-02-14
Počet stran: 232
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: xi, 215 stran : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Advertised mind
Spolupracovali: překlad Vilém Jungmann
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025114568
EAN: 9788025114568
Popis

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Erik Erik
Dejmková Eva, Tan Shaun
Cena: 101 Kč
Erik Erik
Pratchett Terry
Cena: 92 Kč
Kvalita a zákazník Kvalita a zákazník
Blecharz Pavel
Cena: 210 Kč
Jak na reklamu Jak na reklamu
Pospíšil Jan, Závodná Lucie Sára
Cena: 187 Kč
Senior - zákazník budoucnosti Senior - zákazník budoucnosti
Reidl Andreas
Cena: 317 Kč
Zákazníci kupující knihu "Jak zákazník vnímá reklamu" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist