načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great – Jim Collins

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great
-15%
sleva

Kniha: Jak z dobré firmy udělat skvělou
Autor: Jim Collins
Podtitul: Překlad bestselleru Good to Great

Studie zabývající se rozdílem mezi fungující firmou a skvělou prosperující výjimečnou firmou. Jak dosáhnout toho, aby vaše firma vyčnívala nad konkurenci a stala se nejlepší?
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  425 Kč 361
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6%hodnoceni - 84.6% 94%   celkové hodnocení
9 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2008
Počet stran: 304
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Název originálu: Good to great
Spolupracovali: překlad Daniel Hradilák
Vazba: Pevná šitá vazba
Datum vydání: 11.9.2008
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2008
ISBN: 978-80-247-2545-1
EAN: 9788024725451
Popis

Světový bestseller se tématem výjimečnosti zabývá hlavně z managerského hlediska. Na první místo každé skvělé firmy jednoznačně staví silnou vůdčí osobnost, pracovitou, skromnou a s velitelskými kvalitami. A komuže má velet? Přece těm správným lidem, kteří jsou silně motivováni dostat ze sebe to nejlepší. Takže teď máme vůdce a jeho lidi a začneme se zabývat tím, čím se vlastně budeme zabývat.

Tak jednoduché to samozřejmě není, ale jsou to hlavní principy, ve kterých Jim Collins vidí úrovňové rozdíly mezi firmami. Dále je třeba samozřejmě pracovat na dalších věcech, například umět si přiznat, že něco nefunguje a ihned to napravit, nebo neodmítat pokrok a technické vymoženosti a držet krok s dobou.

Kniha byla napsána v roce 2001 a dnes jsou již některé příklady zastaralé, ale obecná pravidla vyplývající z jejích stran jsou platná univerzálně.

Popis / resumé

Shrnutí výsledků výzkumného projektu zkoumajícího příčiny výnikajících hospodářských výsledků podnikatelských subjektů.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jim Collins - další tituly autora:
Z dobrého skvelé -- Good to great Z dobrého skvelé
Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé -- Great by choise Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu -- Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
 (e-book)
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu -- Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
 (e-book)
Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great Jak z dobré firmy udělat skvělou
 (e-book)
Z dobrého skvelé (Good to Great) Z dobrého skvelé (Good to Great)
 
Ke knize "Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great" doporučujeme také:
Čtyřhodinový pracovní týden Čtyřhodinový pracovní týden
Jak si správně přát -- 7 pravidel, jak uskutečnit své sny Jak si správně přát
Steve Jobs Steve Jobs
Restart Restart
Jak získávat přátele a působit na lidi Jak získávat přátele a působit na lidi
Cesta k vítězství - pokračování a odpovědi Cesta k vítězství
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.