načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Petra Mikulášková; Miroslav Sedlák

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
-15%
sleva

Kniha: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Autor: ;

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks - odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3% 87%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015-03-11
Počet stran: 408
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: 408 stran : ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025143834
EAN: 9788025143834
Popis / resumé

Průvodce obchodováním po internetu. Shrnutí problematiky věnované zakládání e-shopů, popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy, způsoby propagace, informace o provozu e-shopů atd. Knihu ocení ti, kteří se chtějí vydat na cestu obchodování po internetu.

Popis nakladatele

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá. V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů. Co v této publikaci určitě nepřehlédnete? - Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy - Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu - Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat - Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop - Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží - Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádku O autorech: Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo.cz a zajišťuje marketingovou i administrační podporu pro jiné e-shopy. Zabývá se zejména prací se srovnávači zboží. O její činnosti se dozvíte na www.petramikulaskova.cz. E-shopům rozumí komplexně, proto vždy dokáže najít doporučení či tip, na koho se s problémem případně obrátit. Je autorkou 99 tipů pro e-shopy (www.99tipu.cz) a komplexního Eshopkurzu pro provozovatele e-shopů (www.Eshopkurz.cz). Miroslav Sedlák se zabývá tvorbou webových stránek na míru, podílel se na tvorbě mnoha e-shopů a pro spoustu z nich zajišťuje technické zázemí. O jeho činnosti se dozvíte na www.mireksedlak.cz. Pro všechny projekty Petry Mikuláškové zajišťuje technické zázemí.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Petra Mikulášková; Miroslav Sedlák - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist