načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu -- Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last - Jim Collins; I. Jerry Porras

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu -- Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last
-15%
sleva

Kniha: Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Autor: Jim Collins; I. Jerry Porras
Podtitul: Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last

Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  469 Kč 399
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
13,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3% 87%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 352
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Spolupracovali: překlad Martin Šikýř
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: Pevná šitá vazba
Novinka týdne: 2016-21
Datum vydání: 17.5.2016
ISBN: 978-80-247-5638-7
EAN: 9788024756387
Popis / resumé

Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost - ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace. Text nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních.

Popis nakladatele

Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních. (úspěšné návyky vizionářských společností : překlad bestselleru Built to last)

Další popis

Úspěšné návyky vizionářských společností - Překlad bestselleru Built to Last Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm.


Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last!.

Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace.

Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jim Collins; I. Jerry Porras - další tituly autora:
Z dobrého skvelé -- Good to great Z dobrého skvelé
Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great Jak z dobré firmy udělat skvělou
Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé -- Great by choise Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé
 (e-book)
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu -- Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
 (e-book)
Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great Jak z dobré firmy udělat skvělou
 (e-book)
Z dobrého skvelé (Good to Great) Z dobrého skvelé (Good to Great)
 
Ke knize "Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu -- Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last" doporučujeme také:
Čtyřhodinový pracovní týden Čtyřhodinový pracovní týden
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist