

Kniha:
Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu
Autor:
Jim Collins; I. Jerry Porras
Podtitul: Úspěšné návyky vizionářských společností – Překlad bestselleru Built to Last
Kniha teď bohužel není dostupná.
»hlídat dostupnost



Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2016 |
Počet stran: | 352 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | První vydání |
Spolupracovali: | překlad Martin Šikýř |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Vazba: | Pevná šitá vazba |
Datum vydání: | 17.5.2016 |
ISBN: | 978-80-247-5638-7 |
EAN: | 9788024756387 |
Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost - ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace. Text nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních.
Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních. (úspěšné návyky vizionářských společností : překlad bestselleru Built to last)
Úspěšné návyky vizionářských společností - Překlad bestselleru Built to Last Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last! Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm.
Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují? Odpověď najdete v dlouho očekávaném českém vydání bestselleru Built to Last!.
Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace.
Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm.
Podnikový management
Management inovací
Úspěch v podnikání