načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak si říct o peníze -- Připravte se na svůj Den D - Vladimír Forst; Ivan Pilný

Jak si říct o peníze -- Připravte se na svůj Den D
-15%
sleva

Kniha: Jak si říct o peníze -- Připravte se na svůj Den D
Autor: ;

Kniha vychází 11. dubna 2011! Máte skvělý nápad, ve který věříte a chcete jej uskutečnit? Kniha Jak si říct o peníze má být vaším průvodcem na cestě za splněním podnikatelských ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  159 Kč 135
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014-02-01
Počet stran: 248
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: 248 stran : barev. ilustrace , portréty
Vydání: 1. vyd.
Vazba: brožovaná, šitá nitmi
ISBN: 9788025133507
EAN: 9788025133507
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Příručka shrnuje pravidla úspěšné prezentace. Kniha se zároveň snaží přiblížit televizní pořad Den D.

Popis nakladatele

Kniha vychází 11. dubna 2011! Máte skvělý nápad, ve který věříte a chcete jej uskutečnit? Kniha Jak si říct o peníze má být vaším průvodcem na cestě za splněním podnikatelských snů a současně vám chce přiblížit televizní pořad Den D. V první řadě je kniha určena všem podnikatelům, kteří chtě nechtě chodí s kůží na trh. Prezentovat úspěšně svůj nápad, svůj výrobek nebo svoji firmu není jednoduché. Stejně jako když chceme někoho získat nebo okouzlit v životě, má to svá pravidla. Lze se jim naučit a být tak nejen úspěšnější, ale také mít ze sebe dobrý pocit. Určitě se bude hodit i těm, kteří se o podnikání a jeho principech chtějí něco dozvědět. A samozřejmě těm, kteří ve Dni D byli, dívali se na televizní vysílání nebo si pořad stahovali. Pravidla prezentace a podnikání v knize ilustruje řada úspěšných i neúspěšných projektů, které se v pořadu Den D objevily. Dozvíte se: - čím by vaše prezentace měla začínat a končit - jak u investorů vyvolat nadšené „aha“ - čeho je třeba se vyvarovat - s jakými typy investorů se můžete setkat - jakým způsobem vnímají vaši posluchači - jaká fakta a v jaké formě prezentovat - jak sepsat podnikatelský plán - jak se připravit na vyjednávání - jak mluvit a udělat skvělý první dojem - co se dělo v zákulisí - jaké jsou další osudy projektů, do nichž investoři vložili své peníze - jak start-up úspěšně rozvíjet Oceňujeme vaši chuť a odvahu vzít osud do svých rukou. Nenechte se odradit, když vám investoři nedají peníze. Mohou se mýlit. Neexistuje žádná objektivní metoda ani model, jak změřit vyhlídky vašeho nápadu na budoucí úspěch. Připravte se na to, že při vyjednávání budou investoři agresivní, ale nechtějí vás tlačit ke zdi, ohrožovalo by to vaši dlouhodobou spolupráci. „Den D mi splnil sen a podal klíček do pohádky pro mou dětskou uměleckou produkci, ale především mne přesvědčil, že i lidé v křeslech investorů mají srdce a umějí si hrát a rozdávat radost tam, kde je potřeba. Moc si toho vážím.“ —Romana Andělová, kreativní ředitelka ANGELart (Krkouni) „Stejně jako pořad Den D, tak i kniha Jak si říct o peníze nabízí především zkušenosti lidí, kteří v byznyse něco dokázali. Nebojím se tuto knihu označit za „bibli“ začínajícího podnikatele, protože pokud chce se svým projektem uspět, měl by si ji určitě celou pozorně přečíst.“ —Tomáš Zdechovský, ředitel Brain2win Ivan Pilný býval odborníkem na informační technologie. Pracoval ve Výzkumném ústavu matematických strojů. Později zastával manažerské funkce v předních společnostech v oblasti informačních a komunikačních technologií – byl generálním ředitelem české pobočky společnosti Microsoft, předsedou představenstva Českého Telecomu a generálním ředitelem alternativního operátora eTel. Působil jako prezident Sdružení pro informační společnost. Nyní pracuje a podniká jako konzultant. Současně je prezidentem Tuesday Business Network. Vladimír Forst vystudoval FAMU. Věnuje se režii a produkování televizních pořadů. Začínal se zábavnými a hudebními pořady (Eso, Runway Party, Caruso show, Hvězdy u piana) a v posledních letech se soustřeďuje především na televizní reality show (Česko hledá Superstar, Big Brother bez cenzury, X- Factor). Pořad České televize Den D (Dragon’s Den) je zatím nejrozsáhlejším a komplexnějším projektem v tomto žánru. (připravte se na svůj Den D)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Vladimír Forst; Ivan Pilný - další tituly autora:
Zákazníci kupující knihu "Jak si říct o peníze -- Připravte se na svůj Den D" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

126

Vítejte otázky investo

rů. Pokud se nedostaví,

přednesli jste zbytečný

monolog. Otázky jsouzá

kladem dialogu mezi vámi

a investory. Kromě toho,

že vyjadřují zájem, můžete

se mnoho dozvědět.Důle

žité je poslouchat a slyšet,

pochopit skutečný smysl

otázky. Nebojte se nechat

si otázku objasnit, pokud

jí nerozumíte. Nevím,zjis

tím – to je lepší varianta

odpovědi než střelbana

slepo. Na mnoho otázek se

nejen můžete, ale musíte

předem připravit. Osobní

otázky jsou nepříjemné, ale

nemůžete se jim vyhnout,

investoři o váspochopitel

ně chtějí vědět co nejvíc.

Nesnažte se za každou

cenu udržet svůjneudrži

telný názor.

9

otázky jsou příležitost

Nejlepší způsob, jak lidi přesvědčit,

je jim naslouchat


128 129

Jako chaos bez podnikatelského plánu vypadala prezentace Alexandra Ždímala a Richarda

Pochylého, kteří přišli investory přesvědčit o své vizi dvojího zisku. Požadovali 880 tisíc korun

na projekt nápaditých dětských hřišť, při jejichž výrobě využívají spolupráci s lidmi se změněnou

pracovní schopností a kromě finančního zisku je pro ně podle jejich slov stejně důležitá i radost

a zadostiučinění ze „sociálně odpovědné“

činnosti. Tušili, že v doupěti narazí, ale

nakonec byli zaskočenější, více než sami čekali.

Ne že by investoři nevěděli nic o společensky

odpovědných CSR aktivitách, ale v podání

Alexandra a Richarda to vypadalo jako chaos

bez podnikatelského plánu, který se tvářil,

jakoby práce za účelem zisku byla cosi nečistého.

A urputně si vedli svou stále dokola. Nechtěli

pochopit, že nejprve je třeba peníze vydělat,

a pak je teprve možné pustit se do bohulibé

činnosti. Reakce investorů byla proto ostrá stejně

jako jejich argumenty. Nechcete se soustředit

na jednu činnost, nedostanete nic! Ondřej

Bartoš byl nakonec smutný, že oba zastánci

„nové ekonomiky“ udělají se svým zmixovaným

přístupem charity a byznysu méně dobra, než

kdyby lépe naslouchali radám investorů a šli na

to tím zlým, kapitalistickým způsobem.

obraťte situaci

Můžete zkusit začít prezentaci sami otázkami a uvést investory do své hry.

Ptejte se:

„BÝt, neBo neBÝt – to Je otÁzka.“

HaMLet, WiLLia M sHakespeare

Jen mladí a staří znají odpovědi na všechny otázky, my ostatní máme jen ty

otázky. Jak vyplývá z tohoto uvedeného výroku, otázek se opravdu nemusíte

a nesmíte bát. Naopak můžete je využít jako svoji příležitost. Nedívejte se na

otázky investorů jako na výslech, ale jako na dialog. Někdy se můžete cítittrochu jako na grilu a věřte, investoři si potřebné koření přinesli.

Otázky investorů znamenají zájem, reakci, jsou vtaženi do hry. Dlouhé mlčení

měnící se v zívání a unavené pohledy nevěstí nic dobrého. Naopak pokud po

dlouhém únavném dni mají investoři ještě chuť klást dobré a obtížné otázky,

je to dobré znamení.

nepodceňujte přípravu

Přemýšlejte, jaké otázky budou investoři klást, některé jsou předvídatelné.Můžete záměrně v prezentaci vynechat některé detaily a fakta, která vytvoří prostor

pro otázky, na které jste připraveni. Vaše prezentace bude kratší a budetepůsobit přesvědčivým a připraveným dojmem. Důkladná příprava je ovšem velmi

důležitá. Položit těžkou otázku je mnohem jednodušší, než ji zodpovědět.Manažeři public relations připravují své klienty na nepříjemné otázky a trénují

s nimi odpovědi. Neopakujte chyby, které tak často vidíte v televizi zejména

u politiků. Na některé otázky můžete investory šikovně přímo navést a vtáhnout

je do své připravené hry. Musí to být ovšem dobře vyzkoušená a připravená

strategie, nelze se spoléhat na to, že pozdě odpoledne vyčerpaní a unaveníinvestoři neprohlédnou váš naivní záměr.


130 131

• Kdo z vás dělá tohle, kdo to má rád, jaké má přitom pocity?

• Kdo z vás tohle plánuje a na jaké narazil problémy?

• Udělali jste podobnou nepříjemnou zkušenost?

Jsou to těžké a nepříjemné otázky.

„tHe ansWer is BLoWin G in tHe Win D.“

BoB DYLan

Ne všechny otázky jsou jednoduše zodpověditelné. Sedí před vámi zkušení

lidé, kteří byli podobným otázkám často vystaveni a vědí, jak obtížné je na

ně odpovědět. Nesnažte se odpovědět za každou cenu. Zkreslená, vymyšlená

a zjednodušená data jsou cestou do pekel. Můžete se spolehnout, že alespoňjeden z investorů ví v dané oblasti nejméně tolik jako vy, a hbitě vás ukřižuje.

To likviduje jakoukoli kredibilitu i u těch ostatních a jste z kola venku.Klidně si nechte otázku vyjasnit, získáte tak čas k přemýšlení. Neznáte-li odpověď,

je lépe to přiznat než se vykrucovat. Nikdo nezná odpovědi na všechno,můžete odpověď dodat později. Samozřejmě nezodpovězených otázek nesmí být

mnoho. Začnete tak vypadat jako někdo, kdo odbyl přípravu nebo nemá ani

elementární znalost toho, o čem mluví. Nezkoušejte odpovědět na něco jiného,

než se investoři ptali, nestačíte ani dokončit větu. Investoři jsou na toto citliví

a velmi netrpěliví.

způsob položení otázky

Většina lidí neumí položit jasnou otázku, investory často nevyjímaje. Aniž bych

shazoval své kolegy investory, hlupáci občas kladou otázky, na které chytřínedokážou odpovědět. Bohužel i největší hlupák vymyslí otázku, na kterou není

jasná odpověď. Nebojte se nechat si otázku vyjasnit, tak abyste pochopilipřesInvestoři jsou vtaženi do hry a ptají se na detaily podnikatelského záměru psycholožky Evy Velechovské, která vymyslela stolní společenskou hru Tajemství srdce a mysli. Ta učí hráče lépe sdělovat a rozumět vlastním emocím. Do doupěte přišla s inovovaným provedením hry, jejíž předchozí verze prodala za čtyři roky asi 10 tisíc kusů, a s pomocí konzultanta Mirka Hofmana chtěla získat pro svůj projekt 900 tisíc korun za 15% podíl ve firmě. Mirek Hofman je zkušený podnikatel, který ale do Eviny hry odmítá investovat, protože se nechce účastnit rozhodování, jestli je hra dobrá, nebo nikoliv. Jak říká: „Jestli nechceš ztratit přátele, nepodnikej s nimi!“ Eva Velechovská, která pracuje především jako lektorka a kouč, nechce své klienty zradit a věnovat se pouze hře Tajemství srdce a mysli. Zvlášť Michaelu Rostockovi se to nelíbí a má celou řadu hrotících otázek. Ondřej Bartoš ho provokuje a popohání, protože se jedná o investici v objemu, o kterém se údajně Michael Rostock vyjadřuje jako o drobcích. Tomio Michaelovi radí, aby se nenechal ovlivňovat, ale sám váhá. Mirek Hofman mu totiž vyčetl, že „nedobře uvažuje“ při počítání hodnoty budoucí firmy a to Tomio nemá rád. Daně Bérové se hra líbí a nabízí 300 tisíc korun za 10% podíl, a aby ostatní motivovala, zvyšuje zanedlouho na 450 tisíc za 15 %. Nikdo se ale do investice nehrne. Nervy všech pracují nadoraz, a i když se Eva snaží šikovně otázkami investory navést tam, kam potřebuje, u Michaela Rostocka emoce vyhrávají nad věcnými argumenty. Tlaky ze dvou stran ho nebaví a rychle investiční příležitost zabíjí: „Sorry, promiňte, že jsem zdržoval.“ A tak pro diváky Dne D není už minimálně tajemstvím, že nervy mohou ujet i zkušeným vyjednavačům. 133 Zdeněk Vranka přinesl investorům ukázat neuvěřitelný vynález, který podle něj umožňuje dvaceti- až padesátiprocentní úsporu ve spalovacích motorech. Toho dosáhl tím, že do kanalizační roury namontoval zařízení vyrábějící hydrolýzou ionizovaný vodík, který pak přimíchává do paliva. Nejdříve se snažil investory přezkoušet z čísel o automobilovém průmyslu, ale poté, co ho Ondřej Bartoš okřikl, se sám zamotal ve svých ne zcela podložených a částečně vymyšlených údajích. Nejdříve tvrdil, že svoje zařízení již prodal, pak že nemá ambice ho prodávat, že ho vlastně automobilky od něj nechtějí a že ho vlastně chce věnovat naší republice, která má málo ropy. Michaela Rostocka pak na otázku: „Jakou máte strategii pro severoamerický a asijský trh?“ dorazil odpovědí: „Žádnou!“ Přesto mu nekompromisní investor nakonec popřál mnoho úspěchů při vývoji jeho dalších revolučních vynálezů, protože obdivuje lidi, kteří stále něco vymýšlejí a roky a dekády jim to „křupe v hlavě“. Pan Vranka investici nakonec po intenzivním boji nezískal. Dana Bérová svoje odmítnutí odůvodnila snahou zabránit situaci, že by Tomio nezvládl svépomocí doplnit svůj pětilitrový osmiválec Zdeňkovou kanalizační rourou.

Inženýr Jiří Hofman nepřišel do doupěte pěšky jako většina ostatních účastníků Dne D.

Doslova se tam vřítil ve svém minimobilu. Tedy spíše okapotovaném motocyklu na čtyřech

kolech. Požadoval investici jednoho a půl milionu korun a hned investory ujistil, že na dokončení

vývoje a rozjetí výroby 10 tisíc kusů ročně to nebude zdaleka stačit. Bude potřebovat ještě dalších

75 milionů korun, aby si podle jeho slov majitelé minimobilů užili radostnou jízdu. Pak šokoval

informací, že na vývoji předváděného prototypu již bylo utraceno asi 10 milionů korun z různých

fondů Evropské unie. Dotace je ale slovo, které investory dráždí jako býka červená barva.

Znechucený Michael Rostock se Jiřího Hofmana zeptal: „Co je na tom za radost? Vypadá to hnusně

a smrdí to!“ Jenom Tomio Okamura neodolal nabídce a zkusil se projet. Málem narazil do Ondřeje

Bartoše, který má v éře rychle se rozvíjejících elektromobilů o dalším osudu předváděného vozítka

jasno: „Minimobil rozhodně ne!“ ně, na co se ptá ten, kdo klade otázku. Velmi důležité je pochopit, kam přesně otázka míří. Zjišťuje investor, kolik toho o dané problematice víte? Snaží se vyjasnit si váš osobní postoj k něčemu? Ověřuje si vaše analytickéschopnosti? Zjišťuje vaši finanční situaci? Dejte si velký pozor, možná malou pauzu, je dobře si uvědomit podstatu věci, jinak se ocitnete v pasti.

osobní otázky

Ty přijdou, můžete se spolehnout. Jdete přece s kůží na trh, dokonce předtelevizní kamery, a kromě investorů se později na vás budou dívat statisíce lidí.

Tak nelžete, zcela určitě to vyjde najevo. Musíte počítat s tím, že to nemusí být


134

ODEŠLI S PENĚZI

Policové okno

Aurélie Roubalová se pro svůj projekt policového okna nechala inspirovatamerickým televizním seriálem Zoufalé manželky. Tam viděla, že poličky na různé

drobné předměty jsou součástí okna,

a navíc chtěla, aby se okno dalo stále

otevírat. Zalíbilo se jí, že využije jinak

prázdného prostoru na drobnosti,které je třeba mít v domácnosti po ruce.

Na kuchyňském okně mohou ale být

i malé kaktusy, bonsaje nebodesignové předměty. Policové okno je tedy

nejen praktické, ale plní i estetickou

funkci a není třeba si navíc pořizovat nic příjemného. Všechno má své meze, investoři vás nebudou „vysvlékat do naha“, ale dejte si pozor, abyste v některé své odpovědi nenahráli na smečprávě do míst, kam nechcete, aby míč dopadl. Investoři budou zcela jistě zkoumat možnosti a hranice vašeho osobního nasazení, prověřovat jakákoli vašeprohlášení o tom, co vám patří, co máte. provedení Neodpovídejte příliš rychle. Dvakrát měř jednou řež je dobré pořekadlo.Neomlouvejte se a prosím žádné naivní servilnosti. Koncentrujte se na osobu, které odpovídáte. Nepřerušujte, nepodlehněte pokušení skákat investorům do řeči. Nehádejte se s nimi, i kdybyste měli stokrát pocit, že máte pravdu vy. Určitě budete vědět něco lépe než investoři. Lze to sdělit i způsobem, který nevyvolá dusnou atmosféru. Vyvarujte se klišé typu: „To je dobrá otázka...“ Dovolujte přerušení při odpovědi, je to okamžitá zpětná vazba. Je dobré se rozhodnout, zda budete přijímat otázky během prezentace nebo až na konci. Obojí másvoje výhody a nevýhody a v každém případě to musíte být vy, kdo kontroluje průběh vašeho vystoupení. Pokud kontrolu ztratíte, vznikne chaos a následky ponesete vy. postoj Snažte se zůstat klidní. Nadhled a vtip vám přináší tolik potřebné body. Vaše ruce, postoj, paže, oči, tvář musí ukazovat, že nasloucháte. Slušná otázkavyžaduje slušnou odpověď a i šarm boduje. A konečně i investoři jsou lidé. Sedí před kamerami a někteří občas podlehnou pokušení se před nimi ukazovat jako mimořádně vtipní a znalí. Jde jim přece o jejich PR. Dopřejte jim toto potěšení a nesoupeřte. Aurélie Roubalová byla dobře připravená, měla

jasnou představu o prodejním cíli, nestyděla se

a s přehledem kontrolovala průběh prezentace.

zapamatujte si

• Otázky investorů znamenají zájem.

• Přemýšlejte, jaké otázky budou klást, některé jsou

předvídatelné.

• Důkladná příprava je velmi důležitá.

• Nesnažte se odpovědět za každou cenu.

• Nebojte se nechat si otázku vyjasnit.

• Nelžete, zcela určitě to vyjde najevo.

• Snažte se zůstat klidní.

135


nějaký čas pracovat zadarmo, než se projekt rozjede?“ Aurélie souhlasila, že to

riskne. Začít se musí, jinak plány zůstanou navždy jenom v hlavě. Ales kontakty tří investorů se jí přeci jenom bude byznys rozjíždět snáz, než když na to

bude v Hrádku nad Nisou se dvěma dcerami a partnerem sama.

autoaukce

Ivan Doubek a Lukáš Svobodník přišli

před investory s projektem Autoaukce.

cz, který se drží motta: „Chcete autoinzerovat, nebo opravdu prodat?“ Chtějí

se stát největším automobilovýmaukčním serverem v republice. Životnost

myšlenky ověřují na pilotnímprojektu a na jeho rozšíření po celé republice

by potřebovali 800 tisíc koruna nabízejí 15% podíl v podniku. Zkušenosti

v tomto oboru už mají z fungovánífirmy Autoporadce, která zajišťuje nákup

a prodej použitých automobilů včetně

doprovodných služeb. Lukáš má navíc

zkušenosti s aukcemi automobilů ze

Spojených států, kde pracoval.

Pečlivě připravená prezentace začala

neobvykle. Oba pánové rozdaliinvestorům na památku modely autíček,

ale ne proto, že by chtěli býtpřehnaně servilní či maskovali nedostatky své prezentace. Naopak měli přesvědčivé

argumenty při vysvětlování svého obchodního plánu a bylo vidět, že otázky

investorů předvídali. Proto vzbudili jejich zájem o zatím v České republice ne

příliš obvyklý způsob prodeje a nákupu ojetých osobních automobilů. A stalo

se to, co v doupěti Dne D není vůbec časté. Tři nabídky na polovinupožadované částky jsou na stole. K úspěchu stačí Ivanovi a Lukášovi vybrat si jenom dvě.

záclony nebo závěsy. První prototyp si nechala vyrobit do vlastního bytu a byla

s ním víc než spokojená. Navíc zájem projevila i nejedna návštěva, která její

inovaci obdivovala.

Do investorského doupěte přišla Aurélie se svým partnerem Petrem Jírou,který je také jejím ekonomickým poradcem, a se žádostí o 400 tisíc korun. Chtěla

je použít především na reklamu nového produktu a nabízela za ně 20% podíl

v budoucí firmě, která by policová okna vyráběla a distribuovala. Tomio podle

očekávání okno prudce otevřel, protože si představoval, že je horká letní noc

a potřebuje se nutně ochladit čerstvým vzduchem. Při tak dramatickýchpohybech z okna samozřejmě pár věcí spadlo, ale i ostatní investoři pochybovali,

že by se takto někdo jiný v domácnosti choval.

Aurélie byla s  pomocí partnera

dobře připravená, měla jasnoupředstavu o prodejním cíli, nestyděla se

a s přehledem kontrolovala průběh

prezentace. Zřejmě jí v tom pomohly

i zkušenosti ze soutěže Miss Natura,

kterou v roce 2007 vyhrála. Přesto

vyjednávání bylo dlouhé a tvrdéa především pánové se předháněli, kdo do

projektu vstoupí. Ale byli si takévědomi, že nový výrobek bude potřebovat

velmi masivní zaváděcí kampaň – a to

není nikdy levné.

Aurélie nakonec získala ke spolupráci

Ondřeje Bartoše, MichaelaRostocka a Martu Novákovou. Musela se ale

vzdát 45% podílu a bylo to o mnoho

víc, než původně zamýšlela. Předtímto závažným rozhodnutím se jí partner

při krátké poradě zeptal: „Jsi ochotná

Když je Tomiovi v noci horko, okamžitě otevírá

okna. Potmě, prudce, takže květináče okamžitě

padají na zem.

Petr Jíra, partner a ekonomický poradce, je pro

Aurélii důležitou rodinnou i podnikatelskou

oporou.

Ivan Doubek a Lukáš Svobodník přišli před

investory s důkladnou přípravou a měli spoustu

důležitých dat.

Dana Bérová má ráda i červená auta – malá

pozornost potěšila všechny investory.

136 137


139

Michael Rostock nabízí synergie

s jeho dalšími internetovýmiaktivitami a Dana Bérová, která si sama občas

kupuje tímto způsobem vozy v USA,

je příznivkyní aukčního způsobuobchodování s touto komoditou. Věří

v jeho budoucnost, i když seprodávajícím může na začátku zdát, že cena,

za kterou jde prodávaný automobil do

aukce, je nízká. Většinou ale neníkonečná, obvykle se zvýší a ukáže skutečnou tržní hodnotu prodávaného vozu, který tak dlouhodobě nerezaví na dvorech autobazarů. Tomiova přidanáhodnota je v tom, že dokáže udělat z naprosto neznámé věci nebo služby záležitost známou a pozitivně vnímanou. A to s minimem finančních prostředků. Ivan s Lukášem se radí, které dva investory pustí do svého byznysu, a zda se vzdají 20 % firmy, kterou jakákoli kombinace požaduje. Michael Rostocknečekaně podmiňuje svoji nabídku tím, že chce spolupracovat pouze s Danou Bérovou, a tak je rozhodnuto. Tomio si stejně kupuje jenom nová autamontovaná na zakázku, a tak by služeb internetové Autoaukce stejně nikdy osobně nevyužil. Dohoda je hotová a všichni ji stvrzují podáním ruky. Podrobnosti se dohodnou písemně později.

138




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist