načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Jak se učitelé učí -- Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování – Roman Švaříček; Klára Šeďová; Zuzana Šalamounová; Martin Sedláček

Jak se učitelé učí -- Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování

Elektronická kniha: Jak se učitelé učí
Autor: Roman Švaříček; Klára Šeďová; Zuzana Šalamounová; Martin Sedláček
Podnázev: Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování

– Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Monografii otevírají dvě teoretické kapitoly. První přibližuje ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  254
+
-
8,5
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Masarykova univerzita
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2017
Počet stran: 325
Úprava: 1 online zdroj (327 pages)
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-210-8462-9
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Monografii otevírají dvě teoretické kapitoly. První přibližuje ústřední koncept dialogického vyučování jakožto komunikačního uspořádání výuky, jehož cílem je podněcovat myšlení žáků a prohlubovat jejich porozumění výukovému obsahu. Druhá pojednává o tom, jakým způsobem se učitelé mohou v rámci profesního rozvoje učit proměňovat svoji práci, a to za pomoci videonahrávek vlastní výuky, jejich následné analýzy a reflexe. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku. Sedmero kazuistik uzavírá syntéza, která vypovídá zejména o tom, jak obtížné je změnit vlastní jednání, zvláště má-li jít o komplexní a hlubokou proměnu.

(cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučcování)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Roman Švaříček; Klára Šeďová; Zuzana Šalamounová; Martin Sedláček - další tituly autora:
Socializace do školního jazyka Socializace do školního jazyka
Jak se učitelé učí -- Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování Jak se učitelé učí
Výuková komunikace Výuková komunikace
 (e-book)
Socializace do školního jazyka Socializace do školního jazyka
 (e-book)
Humor ve škole Humor ve škole
První učitel -- K roli ředitele školy v pedagogickém vedení První učitel
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.