načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak se učitelé učí -- Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování – Martin Sedláček; Zuzana Šalamounová; Klára Šeďová; Roman Švaříček

Jak se učitelé učí -- Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování
-16%
sleva

Kniha: Jak se učitelé učí
Autor: Martin Sedláček; Zuzana Šalamounová; Klára Šeďová; Roman Švaříček
Podtitul: Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování

Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  299 Kč 251
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Masarykova univerzita Brno
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 325
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 10.05.2017
ISBN: 9788021084629
EAN: 9788021084629
Popis / resumé

Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku.

Popis nakladatele

Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Monografii otevírají dvě teoretické kapitoly. První přibližuje ústřední koncept dialogického vyučování jakožto komunikačního uspořádání výuky, jehož cílem je podněcovat myšlení žáků a prohlubovat jejich porozumění výukovému obsahu. Druhá pojednává o tom, jakým způsobem se učitelé mohou v rámci profesního rozvoje učit proměňovat svoji práci, a to za pomoci videonahrávek vlastní výuky, jejich následné analýzy a reflexe. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku. Sedmero kazuistik uzavírá syntéza, která vypovídá zejména o tom, jak obtížné je změnit vlastní jednání, zvláště má-li jít o komplexní a hlubokou proměnu. (cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Martin Sedláček; Zuzana Šalamounová; Klára Šeďová; Roman Švaříček - další tituly autora:
Socializace do školního jazyka Socializace do školního jazyka
Výuková komunikace Výuková komunikace
 (e-book)
Socializace do školního jazyka Socializace do školního jazyka
 (e-book)
Humor ve škole Humor ve škole
 (e-book)
Jak se učitelé učí -- Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování Jak se učitelé učí
První učitel -- K roli ředitele školy v pedagogickém vedení První učitel
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.