načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak se učitelé učí - Klára Šeďová; Roman Švaříček; Martin Sedláček; Zuzana Šalamounová

Jak se učitelé učí
-16%
sleva

Kniha: Jak se učitelé učí
Autor: Klára Šeďová; Roman Švaříček; Martin Sedláček; Zuzana Šalamounová

Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  299 Kč 251
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » muni PRESS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 325
Rozměr: 231,0x161,0x20,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Hmotnost: 0,563kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201705
ISBN: 978-80-210-8462-9
EAN: 9788021084629
Popis / resumé

Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku.

Popis nakladatele

Kniha prezentuje výsledky akčního výzkumu, jehož cílem bylo zavést dialogické vyučování do výuky na druhém stupni základní školy a zavádění změny systematicky zkoumat. Monografii otevírají dvě teoretické kapitoly. První přibližuje ústřední koncept dialogického vyučování jakožto komunikačního uspořádání výuky, jehož cílem je podněcovat myšlení žáků a prohlubovat jejich porozumění výukovému obsahu. Druhá pojednává o tom, jakým způsobem se učitelé mohou v rámci profesního rozvoje učit proměňovat svoji práci, a to za pomoci videonahrávek vlastní výuky, jejich následné analýzy a reflexe. Těžištěm knihy je výzkumné šetření, v jehož centru stál rozvojový program pro učitele, skládající se ze složky teoretické, zkušenostní a reflektivní. Ve třech kapitolách představujících výsledky výzkumu nejprve ukazujeme, nakolik se učitelům povedlo prosadit změnu a jak ji jejich žáci vnímali. Posléze prostřednictvím mozaiky příběhů učitelů popisujeme přechod od klasického vyučování k vyučování dialogickému a dokumentujeme nejen to, jak se učitelé vyrovnávali se zažitými způsoby svého jednání a s potenciálními problémy, které jim v realizaci dialogického vyučování bránily, ale také ukazujeme schopnosti učitelů reflektovat vlastní výuku. Sedmero kazuistik uzavírá syntéza, která vypovídá zejména o tom, jak obtížné je změnit vlastní jednání, zvláště má-li jít o komplexní a hlubokou proměnu. (cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování)

Předmětná hesla
Učitel a žák
Základní vzdělávání
Vyučovací metody
dialogické vyučování
Případové studie
akční výzkum -- Česko -- 2011-2020
Kniha je zařazena v kategoriích
Klára Šeďová; Roman Švaříček; Martin Sedláček; Zuzana Šalamounová - další tituly autora:
Daleko od domova / Far from Home Daleko od domova / Far from Home
Komunikace ve školní třídě Komunikace ve školní třídě
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách
Socializace do školního jazyka Socializace do školního jazyka
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist