načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak se děti učí významu slov – Paul Bloom

Jak se děti učí významu slov
-16%
sleva

Kniha: Jak se děti učí významu slov
Autor: Paul Bloom

Autor zkoumá, jak děti zjišťují významy slov, a jsou schopny je rozlišovat a aktivně používat. Zastává názor, že je to výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností. To vede k porozumění druhým lidem. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  360 Kč 302
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 294
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: První české vydání
Spolupracovali: z anglického originálu How children learn the meanings of words ... přeložil Jan Chromý
Skupina třídění: Lingvistika. Jazyky
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 25.09.2015
ISBN: 9788024630953
EAN: 9788024630953
Popis / resumé

Autor zkoumá, jak děti zjišťují významy slov, a jsou schopny je rozlišovat a aktivně používat. Zastává názor, že je to výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností. To vede k porozumění druhým lidem.

Popis nakladatele

Jak děti zjistí, že slovo "pes" označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa "myslet" nebo "věřit", přídavná jména "dobrý" či "bílý", anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou "hypotéka" nebo "příběh"? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle bez toho, aby je to někdo explicitně učil. Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení. Ačkoli ostatní vědci dosud spojovali učení se slovům s některou z těchto dovedností, Bloom je první, kdo ukazuje, že k úplnému porozumění slovům je potřeba všech těchto lidských schopností. Na to, aby si děti - ale i dospělí - osvojili i ta nejjednodušší slova, potřebují bohaté pojmové, sociální a jazykové dovednosti, které se vzájemně doplňují.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.