načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak se budují značky – Byron Sharp

Jak se budují značky
-16%
sleva

Kniha: Jak se budují značky
Autor: Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti ... (celý popis)
335
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9% 83%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Omega
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 241
Rozměr: 24 cm
Spolupracovali: přeložil: Petr Sumcov
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Vazba: vázaná
ISBN: 978-80-7390-618-4
EAN: 9788073906184
Popis

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů. TATO KNIHA ZPŮSOBÍ REVOLUCI VE VAŠEM MARKETINGOVÉM ODDĚLENÍ (co obchodníci nevědí)

Další popis

Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.


Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.


Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Jak se budují značky Jak se budují značky
Sharp Byron
Cena: 319 Kč
Království značky Království značky
Haig Matt
Cena: 331 Kč
Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu Ekoznačky a značky kvality v cestovním ruchu
Závodná Lucie Sára, Pospíšil Jan Závodný
Cena: 278 Kč
Ke knize "Jak se budují značky" doporučujeme také:
Jak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích) Jak na sítě (Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích)
Internetový marketing -- Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk Internetový marketing
Tohle je marketing! -- Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě Tohle je marketing!
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.