načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání – Zdeněk Křížek; Ivan Crha

Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání
-15%
sleva

Kniha: Jak psát reklamní text
Autor: Zdeněk Křížek; Ivan Crha
Podtitul: 4., aktualizované a doplněné vydání

Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  289 Kč 246
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7%hodnoceni - 64.7% 68%   celkové hodnocení
5 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 224
Rozměr: 167×240
Vydání: 4., aktualiz. a dopl. vyd.
Skupina třídění: Reklama. Public relations. Média
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 9.2.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4061-4
EAN: 9788024740614
Popis / resumé

Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty, reklama na internetu atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam. Všestranné rady, jak psát hodnotné a poutavé reklamní texty pro všechny typy médií.

Popis nakladatele

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Zdeněk Křížek; Ivan Crha - další tituly autora:
 (e-book)
Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání Jak psát reklamní text
 
Ke knize "Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání" doporučujeme také:
Jak na média Jak na média
Stylistika pro žurnalisty Stylistika pro žurnalisty
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.