

sleva
Kniha:
Jak přežít, když si nevím rady se školou
Autor:
Ron Shumsky

Nakladatelství: | » PORTÁL |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2015 |
Počet stran: | 152 |
Rozměr: | 230 x 160 x 10 mm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | Vydání první |
Spolupracovali: | z anglického originálu The survival guide for school success! přeložila Petra Diestlerová |
Skupina třídění: |
Vyšší duševní procesy Literatura pro děti a mládež (naučná) |
Vazba: | Knihy - paperback |
Datum vydání: | 13. 8. 2015 |
ISBN: | 978-80-262-0907-2 |
EAN: | 9788026209072 |
Rady, návody a doporučení, jak se efektivně učit. Kniha je určena především dětem staršího školního věku, například těm, které přešly na víceleté gymnázium a potřebují zvládnout nároky dalšího stupně školy. Osloví i rodiče a učitele dětí. Vaše děti si nevědí rady s tím, jak si zorganizovat učení? Neumějí se soustředit? Odkládají věci na poslední chvíli a pak nic nestíhají? Rozvržení času není jejich silná stránka? Knížka nabízí konkrétní, věcné rady, které se týkají organizace času a práce, strategií na udržení pozornosti, plánování činností. Autoři dobře vědí, že se člověku do něčeho nechce, že v něčem nevidí smysl nebo má jiné priority, a nebudou odsuzovat ani napomínat, ale nabídnou dětem strategie, jak získat lepší motivaci, jak si usnadnit školní život, jak se zbytečně nestresovat a dosahovat výsledků. Nelakují věci narůžovo, respektují, že hodně dětí si úplně neuvědomuje, k čemu jim je učení dobré, a snaží se je k tomu nenásilně přivést.
Rádce pro děti, které nevědí, jak se učit (rádce pro děti, které nevědí, jak se učit)
Vaše děti si nevědí rady s tím, jak si zorganizovat učení? Neumějí se soustředit? Odkládají věci na poslední chvíli a pak nic nestíhají? Rozvržení času není jejich silná stránka? Pak vás i je osloví kniha psychologů a učitelů, kteří mají spoustu zkušeností z práce s dětmi, které jsou na tom podobně. Knížka nabízí konkrétní, věcné rady, které se týkají organizace času a práce, strategií na udržení pozornosti, plánování činností. Autoři dobře vědí, že se člověku do něčeho nechce, že v něčem nevidí smysl nebo má jiné priority, a nebudou odsuzovat ani napomínat, ale nabídnou dětem strategie, jak získat lepší motivaci, jak si usnadnit školní život, jak se zbytečně nestresovat a dosahovat výsledků. Nelakují věci narůžovo, respektují, že hodně dětí si úplně neuvědomuje, k čemu jim je učení dobré, a snaží se je k tomu nenásilně přivést.
Vaše děti si nevědí rady s tím, jak si zorganizovat učení? Neumějí se soustředit? Odkládají věci na poslední chvíli a pak nic nestíhají? Rozvržení času není jejich silná stránka? Pak vás i je osloví kniha psychologů a učitelů, kteří mají spoustu zkušeností z práce s dětmi, které jsou na tom podobně. Knížka nabízí konkrétní, věcné rady, které se týkají organizace času a práce, strategií na udržení pozornosti, plánování činností. Autoři dobře vědí, že se člověku do něčeho nechce, že v něčem nevidí smysl nebo má jiné priority, a nebudou odsuzovat ani napomínat, ale nabídnou dětem strategie, jak získat lepší motivaci, jak si usnadnit školní život, jak se zbytečně nestresovat a dosahovat výsledků. Nelakují věci narůžovo, respektují, že hodně dětí si úplně neuvědomuje, k čemu jim je učení dobré, a snaží se je k tomu nenásilně přivést. Kniha je určena především dětem staršího školního věku, například těm, které přešly na víceleté gymnázium a potřebují zvládnout nároky dalšího stupně školy. Osloví i rodiče a učitele dětí, pro které je škola oříšek. Ron Shumsky je klinický psycholog a neuropsycholog. Specializuje se na dětskou vývojovou psychologii a zaměřuje se též na popularizaci vědeckých poznatků z těchto oborů. Susan M. Islascox působí jako učitelka.
Vaše děti si nevědí rady s tím, jak si zorganizovat učení? Neumějí se soustředit? Odkládají věci na poslední chvíli a pak nic nestíhají? Rozvržení času není jejich silná stránka? Pak vás i je osloví kniha psychologů a učitelů, kteří mají spoustu zkušeností z práce s dětmi, které jsou na tom podobně. Knížka nabízí konkrétní, věcné rady, které se týkají organizace času a práce, strategií na udržení pozornosti, plánování činností. Autoři dobře vědí, že se člověku do něčeho nechce, že v něčem nevidí smysl nebo má jiné priority, a nebudou odsuzovat ani napomínat, ale nabídnou dětem strategie, jak získat lepší motivaci, jak si usnadnit školní život, jak se zbytečně nestresovat a dosahovat výsledků. Nelakují věci narůžovo, respektují, že hodně dětí si úplně neuvědomuje, k čemu jim je učení dobré, a snaží se je k tomu nenásilně přivést. Kniha je určena především dětem staršího školního věku, například těm, které přešly na víceleté gymnázium a potřebují zvládnout nároky dalšího stupně školy. Osloví i rodiče a učitele dětí, pro které je škola oříšek. Ron Shumsky je klinický psycholog a neuropsycholog. Specializuje se na dětskou vývojovou psychologii a zaměřuje se též na popularizaci vědeckých poznatků z těchto oborů. Susan M. Islascox působí jako učitelka.