načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak nebýt úplným blbcem – David Gruber

Jak nebýt úplným blbcem
-16%
sleva

Kniha: Jak nebýt úplným blbcem
Autor: David Gruber

Kniha se díky svému názvu jistě hodí v této papírové nebo i v elektronické podobě jako žertovný dárek někomu z kolegů (např. „šéfovi či kolegovi k narozeninám – a on ani neví, kdo přesně mu to dal“), ale také k přímému prostudování a ... (celý popis)
122
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Gruber - TDP
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 86
Rozměr: 210,0x148,0x8,0 mm
Vydání: Druhé vylepšené vydání
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Hmotnost: 0,211kg
Jazyk: česky
Vazba: Spirálová, kroužková
ISBN: 978-80-85625-04-2
EAN: 9788085625042
Popis

Kniha se díky svému názvu jistě hodí v této papírové nebo i v elektronické podobě jako žertovný dárek někomu z kolegů (např. „šéfovi či kolegovi k narozeninám – a on ani neví, kdo přesně mu to dal“), ale také k přímému prostudování a pravidelnému nahlížení přímo tomu, kdo si ji pořídí.

David Gruber se zde poprvé pouští do „stručné kuchařky“, tj. bez jakéhokoliv teoretizování uvádí typické problémové situace (pomluva; šéf „nechce nic slyšet“; manipulátor na poradě; osočení pomocí polopravdy aj.) a hned konkrétní komunikační obranu, vhodnou reakci.

Brzy je však chtě nechtě respektována situace, že určitá jediná konkrétní komunikační obrana může někdy uspět, jindy ale selhat. A tak se začínají probírat různé typy lidí podle charakteru, temperamentu, osobnostních preferencí apod. Čtenář zde má systematickou typologii těch, na nichž závisí jeho komunikační a tím i pracovní úspěch. Typologie lidí z pera Davida Grubera je úplnou novinkou, většinou totiž dříve takový přístup spíše kritizoval. 

Ale kontinuita Gruberových názorů je přesto zachována; ukazuje, že komunikační typ není nějaká stálá veličina, na níž můžeme vždy sázet při volbě komunikačního přístupu; ale že hodně závisí na prostředí-situaci a na momentální dispozici komunikujícího člověka.

Na závěr autor formuluje sedm zcela nových „komunikačních obrů“, tedy psychologických dovedností, které vám obecně umožní najít optimální reakci na jakoukoliv problémovou situaci. Jde o know-why, z nějž znalému čtenáři vyplyne vždy správné know-how. Znovu před vámi defilují konkrétní komunikační problémy obdobné těm úvodním, ale s vašimi reakcemi již podstatně vyspělejšími, moudřejšími, více variantními. Optimalizovanými na samou hranici umění možného.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Jak nebýt úplným blbcem Jak nebýt úplným blbcem
Gruber David
Cena: 256 Kč
Jak nebýt úplným blbcem Jak nebýt úplným blbcem
Gruber David
Cena: 259 Kč
Prokrastinace - odklad, který mrzí… Prokrastinace - odklad, který mrzí…
Gruber David
Cena: 98 Kč
The Final Generation of Time Management in Six Steps The Final Generation of Time Management in Six Steps
Gruber David, Gruber Jan
Cena: 399 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.