načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak na sítě – Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot

Jak na sítě
-14%
sleva

Kniha: Jak na sítě
Autor: Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks – odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  439 Kč 378
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3% 87%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Jan Melvil publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 328
Rozměr: 21 cm
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Vazba: PEVNÁ BEZ PŘEBALU
ISBN: 978-80-7555-084-2
EAN: 9788075550842
Popis

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. O autorkách Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích. (ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích)

Další popis

Chcete umět sítě využívat ve svůj prospěch? Prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst? Nebo potřebujete dát sítím řád a pojem strategie sociálních sítí vám zatím nic neříká? Případně je vaší nejčastější otázkou co tam proboha mám pořád dávat? A jak mám měřit, jestli kampaň funguje? Má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už si podobné otázky kladete sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu. Sociální sítě vám mohou opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. Naučí vás o sítích přemýšlet tak, abyste už žádné návody nepotřebovali A nemusí to být drahé ani složité! Autorky už několik let pomáhají vzkvétat sociálním sítím jednotlivců, firem i institucí, mezi něž patřily například Hlavní město Praha, Česká televize, PUMA, O2, Akademie věd České republiky, EON a další. Proškolily dvanáct tisíc "sockařů" a přesně vědí, na co se chcete zeptat. Michelle i Elišce se ve spolupráci s ilustrátorkou Karolínou Urbánkovou podařilo vytvořit chytrou knihu, která nemá na českém (a troufáme si tvrdit, že ani na světovém) trhu obdoby. Navzdory rychlému vývoji v oblasti sítí je postavena nadčasově, čte se jedním dechem, baví a přitom jednoduše ilustruje kroky, které vás dovedou k úspěchu. Je pravděpodobné, že Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn či YouTube budou jednou převálcovány modernějšími nástupci nicméně díky ovládnutí 4 základních principů budete na všechny změny připraveni. Jak na sítě je jednoduše nezbytná kniha pro všechny marketéry, freelancery, podnikatele a influencery, kteří chtějí na sociálních sítích zazářit.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Eliška Vyhnánková; Michelle Losekoot - další tituly autora:
 (e-book)
Jak na sítě Jak na sítě
 
Ke knize "Jak na sítě" doporučujeme také:
Faktomluva Faktomluva
Kurvítka v hlavě -- Proč i chytří lidé jednají hloupě Kurvítka v hlavě
Kdy Kdy
Druhý věk strojů Druhý věk strojů
Zlá krev Zlá krev
Designérem vlastního života Designérem vlastního života
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.