načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak na reklamu - Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná

Jak na reklamu
-13%
sleva

Kniha: Jak na reklamu
Autor: Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  220 Kč 191
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer Media
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 144
Rozměr: 235,0x175,0x15,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Hmotnost: 0,266kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201202
Nakladatelské údaje: [Kralice na Hané], Computer Media, 2012
ISBN: 978-80-7402-115-2
EAN: 9788074021152
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. (praktický průvodce světem reklamy)

Další popis

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.


Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.


Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Pospíšil; Lucie Sára Závodná - další tituly autora:
Africké putování Africké putování
Mediální výchova Metodika Mediální výchova Metodika
Alma mater Alma mater
Mediální výchova Cvičebnice Řešení Mediální výchova Cvičebnice Řešení
Deník mých kachních let Deník mých kachních let
Pravidla smečky Pravidla smečky
Život hraje blues -- aneb cesta k Allanovým sestrám a zase zpátky Život hraje blues
Třetí světadíl -- Aneb zápisky stárnoucího batůžkáře Třetí světadíl
 
Ke knize "Jak na reklamu" doporučujeme také:
Praktické činnosti Práce s počítačem 2 -- pro 6.-9.ročník základních škol Praktické činnosti Práce s počítačem 2
Práce s počítačem nejen na ZŠ -- Učebnice informatiky Práce s počítačem nejen na ZŠ
Jak přežít počítač Jak přežít počítač
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist