načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak na média

Jak na média
-13%
sleva

Kniha: Jak na média

Autor seznamuje se základními východisky pro práci s médii (vysvětlení pojmů, jako je marketingová komunikace a public relations, veřejné mínění či corporate image). Obsahuje nástin ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  220 Kč 191
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer Media
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2011
Počet stran: 116
Rozměr: 230,0x170,0x10,0 mm
Vydání: Vyd. 1.
Hmotnost: 0,226kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201110
Nakladatelské údaje: Kralice na Hané, Computer Media, 2011
ISBN: 978-80-7402-071-1
EAN: 9788074020711
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Autor seznamuje se základními východisky pro práci s médii (vysvětlení pojmů, jako je marketingová komunikace a public relations, veřejné mínění či corporate image). Obsahuje nástin problematiky media relation (MR), přehled jednotlivých nástrojů a prostředků MR (tisková zpráva, tisková konference, mediální akce), představeny jsou i základní způsoby komunikace s médii (novináři). Nechybí kapitoly věnované krizové komunikaci a etickým otázkám v oblasti public relations. - Publikace je určena zejména těm, kteří vystupují na médiální scéně, mediálně prezentují sebe či produkty a služby firmy, pro začínající pracovníky sféry public relations. Praktický úvod do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Shrnuje základní poznatky z oblasti media relations.

Popis nakladatele

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.

Další popis

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Dnešní společnost je vysoce vzdělaná a na vysoké hospodářské, kulturní i společenské úrovni. I díky tomu neustále narůstají informační nároky společnosti a to nejen na objem informací, ale také na jejich pravdivost, relevanci a způsoby jejich přenosu. Informování veřejnosti dosáhlo za posledních sto let neuvěřitelného vývoje. Vždyť jen oblíbená fráze mediálních odborníků říká, že průměrný člověk v 18. století se za život dozvěděl tolik informací, jako obsahuje dnešní vydání nedělních Times. Tento informační přetlak dává příjemcům sdělení možnost vybírat si jen ty důležité informace, ale na druhé straně také činí celé informační prostředí značně nepřehledné. Přitom informace dávají veřejnosti možnost rozhodnout se a vytvořit si vlastní obraz (image) společnosti či jedince.

V takové situaci dávají lidé nejčastěji přednost informacím z důvěryhodných zdrojů. Podle různých odborných výzkumů, lidé stále nejvíce věří mediálnímu zpravodajství, jakožto informačnímu zdroji. Zpravodajství je stále považováno za důvěryhodný zdroj informací, na rozdíl od reklamy, které věří jen zlomek společnosti. Pokud chce organizace nebo podnikatel být ve svém podnikání úspěšný, musí mít na své straně veřejnost. Vytvářením a především udržování dobrých vztahů s veřejností se zabývá obor Public Relations (Práce s veřejností). Výsledkem jeho působení je mimo jiné dobrý obraz (image) v očích veřejnosti. Ten není možné vytvářet bez neustálého informování veřejnosti. Jestliže patří mediální zpravodajství mezi nejdůvěryhodnější zdroje informací, pak se zpravodajství logicky jeví jako nejlepší způsob informování veřejnosti.

Poskytování informací veřejnosti či sebeprezentace skrze média je dnes nejběžnější a nejrozšířenější praxí Public Relations. Aby tato praxe byla efektivní, je potřeba udržovat s novináři (médii) dlouhodobě optimální vztahy. To je náplní práce jednoho z oborů PR, Media Relations.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Jak na média" doporučujeme také:
Public Relations -- Základní teorie, praxe, kritické přístupy Public Relations
Efektivní krizová komunikace -- pro všechny manažery a PR specialisty Efektivní krizová komunikace
Public relations a politika -- Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem Public relations a politika
Jak psát reklamní text -- 4., aktualizované a doplněné vydání Jak psát reklamní text
Krizová komunikace s médii Krizová komunikace s médii
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist