načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak myslí špičkový obchodník -- Co odlišuje ty nejlepší od průměrných – Martin Limbeck

Jak myslí špičkový obchodník -- Co odlišuje ty nejlepší od průměrných
-15%
sleva

Kniha: Jak myslí špičkový obchodník
Autor: Martin Limbeck
Podtitul: Co odlišuje ty nejlepší od průměrných

Praktické rady a tipy, jak získat zákazníka a uzavřít dobrý obchod, který je výhodný pro oba. V knize autor radí, jak být úspěšný v prodeji. Dostal se na vrchol za pár let - a to díky svému osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  269 Kč 229
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9%hodnoceni - 72.9% 83%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 200
Rozměr: 144×207
Vydání: 1. české vyd.
Název originálu: Nicht gekauft hat er schon
Spolupracovali: překlad Daniel Helekal
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 23.2.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4067-6
EAN: 9788024740676
Popis / resumé

Praktické rady a tipy, jak získat zákazníka a uzavřít dobrý obchod, který je výhodný pro oba. V knize autor radí, jak být úspěšný v prodeji. Dostal se na vrchol za pár let - a to díky svému osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně. Publikace se stala v krátkém čase bestsellerem. Autor v ní otevřeně mluví o svém úspěchu i cestě, která k němu vedla.

Popis nakladatele

Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit. (co odlišuje ty nejlepší od průměrných)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Martin Limbeck - další tituly autora:
Velká kniha o prodeji -- Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu Velká kniha o prodeji
 (e-book)
Velká kniha o prodeji -- Nový hardselling – Staňte se jedničkou na trhu Velká kniha o prodeji
 
Ke knize "Jak myslí špičkový obchodník -- Co odlišuje ty nejlepší od průměrných" doporučujeme také:
Telemarketing v praxi -- Jak profesionálně telefonovat se zákazníky - 2., aktualizované a rozšířené vydání Telemarketing v praxi -- Jak profesionálně telefonovat se zákazníky
Jak uspět při obchodním telefonování -- Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů Jak uspět při obchodním telefonování
Zakázaná rétorika -- 30 manipulativních technik Zakázaná rétorika
Jak prokouknout druhé lidi -- Příručka bývalého experta FBI Jak prokouknout druhé lidi
Mnich, který prodal své ferrari Mnich, který prodal své ferrari
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.