načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Jak drahé je zdarma -- Iracionální faktory v ekonomice i v životě – Dan Ariely

Jak drahé je zdarma -- Iracionální faktory v ekonomice i v životě

Elektronická kniha: Jak drahé je zdarma
Autor: Dan Ariely
Podnázev: Iracionální faktory v ekonomice i v životě

Behaviorální ekonomie je věda mezi klasickou ekonomií a psychologií. Na rozdíl od klasické zkoumá behaviorální ekonomie "nevypočitatelné" chování zákazníků, ovlivňované jejich dosavadními zkušenostmi s podobným zbožím, jejich emocemi a ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  149
+
-
5
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9% 93%   celkové hodnocení
8 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: PRÁH
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, EPUB, MOBI, PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2009
Počet stran: 215
Rozměr: 21 cm
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Predictably irrational
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložil Martin Jaroš
Skupina třídění: Ekonomie
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Práh, 2009
ISBN: 978-80-725-2239-2
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Behaviorální ekonomie je věda mezi klasickou ekonomií a psychologií. Na rozdíl od klasické zkoumá behaviorální ekonomie "nevypočitatelné" chování zákazníků, ovlivňované jejich dosavadními zkušenostmi s podobným zbožím, jejich emocemi a pocity i charakterovými vlastnostmi jako je poctivost, či naopak nepoctivost či odkládání práce na později. Na tyto zvláštnosti musí brát zřetel marketingoví pracovníci. Autor, profesor behaviorální ekonomie na univerzitě MIT Media Laboratory and Sloan School of Management, závěry testů velice čtivě vysvětluje, jak obchodníci využívají přidání nějakého zboží zadarmo ke koupi jiného, již zastaralého výrobku, nebo že dražší lék působí "účinněji" - jako placebo. - Kniha je doplněna poznámkami a přehledem použité a doporučené literatury. Populární úvod do behaviorální ekonomie, která rozebírá, jaké psychické faktory vedou k iracionálním rozhodnutím zákazníků i zaměstnanců.

Popis nakladatele

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko „zdarma“? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není. Při rozhodování nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů – od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po rafinované marketingové triky. Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe – a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku.

(proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Dan Ariely - další tituly autora:
Jak drahé je zdarma? Jak drahé je zdarma?
 (e-book)
Jak drahá je nepoctivost? Jak drahá je nepoctivost?
 (e-book)
Aké drahé je zadarmo Aké drahé je zadarmo
 (e-book)
Ako klameme Ako klameme
 (audio-kniha)
Jak drahé je zdarma Jak drahé je zdarma
Aké drahé je zadarmo Aké drahé je zadarmo
 
K elektronické knize "Jak drahé je zdarma -- Iracionální faktory v ekonomice i v životě" doporučujeme také:
 (e-book)
Akciové investice Akciové investice
 (e-book)
Startup za pakatel -- Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví Startup za pakatel
 (e-book)
Peníze a zdravý selský rozum -- jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumějším způsobem Peníze a zdravý selský rozum
 (e-book)
Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great Jak z dobré firmy udělat skvělou
 (e-book)
Čtyřhodinový pracovní týden -- Nemarněte celé dny v práci, žijte kdekoli a staňte se „novým bohatým“ Čtyřhodinový pracovní týden
 (e-book)
Jak získávat přátele a působit na lidi Jak získávat přátele a působit na lidi
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.