načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak drahé je zdarma – Dan Ariely

Jak drahé je zdarma
-20%
sleva

Kniha: Jak drahé je zdarma
Autor: Dan Ariely

Behaviorální ekonomie je věda mezi klasickou ekonomií a psychologií. Na rozdíl od klasické zkoumá behaviorální ekonomie "nevypočitatelné" chování zákazníků, ovlivňované jejich dosavadními zkušenostmi s podobným zbožím, jejich emocemi a ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >50ks - doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  319 Kč 255
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9%hodnoceni - 82.9% 93%   celkové hodnocení
8 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: PRÁH
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 216
Rozměr: 210 x 147 x 18 mm
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Predictably irrational
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložil Martin Jaroš
Skupina třídění: Ekonomie
Vazba: Knihy - paperback
Datum vydání: 1. 1. 2009
Nakladatelské údaje: Praha, Práh, 2009
ISBN: 978-80-7252-239-2
EAN: 9788072522392
Popis / resumé

Behaviorální ekonomie je věda mezi klasickou ekonomií a psychologií. Na rozdíl od klasické zkoumá behaviorální ekonomie "nevypočitatelné" chování zákazníků, ovlivňované jejich dosavadními zkušenostmi s podobným zbožím, jejich emocemi a pocity i charakterovými vlastnostmi jako je poctivost, či naopak nepoctivost či odkládání práce na později. Na tyto zvláštnosti musí brát zřetel marketingoví pracovníci. Autor, profesor behaviorální ekonomie na univerzitě MIT Media Laboratory and Sloan School of Management, závěry testů velice čtivě vysvětluje, jak obchodníci využívají přidání nějakého zboží zadarmo ke koupi jiného, již zastaralého výrobku, nebo že dražší lék působí "účinněji" - jako placebo. - Kniha je doplněna poznámkami a přehledem použité a doporučené literatury. Populární úvod do behaviorální ekonomie, která rozebírá, jaké psychické faktory vedou k iracionálním rozhodnutím zákazníků i zaměstnanců.

Popis nakladatele

Iracionální faktory v ekonomice i v životě.

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není. Při rozhodování nás ovlivňuje spousta skrytých, iracionálních faktorů - od rozbouřených emocí přes společenské zvyklosti a předsudky až po rafinované marketingové triky. Autor této vysoce ceněné knihy vám na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, předvede, jak se rozhodovat lépe - a jak už nikdy nesednout marketingu na vějičku. (proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě)

Další popis

IRACIONÁLNÍ FAKTORY V EKONOMICE I V ŽIVOTĚ! 


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Dan Ariely - další tituly autora:
 (e-book)
Jak drahá je nepoctivost? Jak drahá je nepoctivost?
 (e-book)
Jak drahá je intuice? Jak drahá je intuice?
Aké drahé je zadarmo Aké drahé je zadarmo
Ako klameme – ostatných aj sami seba Ako klameme – ostatných aj sami seba
Peníze a zdravý selský rozum Peníze a zdravý selský rozum
Psychológia peňazí Psychológia peňazí
 
Ke knize "Jak drahé je zdarma" doporučujeme také:
Konec prokrastinace Konec prokrastinace
Restart Restart
Zbraně vlivu - Manipulativní techniky a jak se jim bránit Zbraně vlivu
Staň se milionářem na internetu - Jak uplatnit tajné postupy a triky úspěšných Staň se milionářem na internetu
Steve Jobs Steve Jobs
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.