načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

CDmp3 audiokniha: Jak dostat firmu z krize – Vladimír John; Tomáš Borůvka; Alexej Pyško

Jak dostat firmu z krize
-16%
sleva

CDmp3 audiokniha: Jak dostat firmu z krize
Autor: Vladimír John; Tomáš Borůvka; Alexej Pyško

– Tato audiokniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >5ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Médium: CDmp3 audiokniha
Vaše cena s DPH:  97 Kč 81
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
2,7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Výrobce: » MERIGLOBE BUSINESS ACADEMY
Médium: CDmp3 audiokniha
Rozměr: 192,0x140,0x9,0 mm
Hmotnost: 0,074kg
Jazyk: česky
Vazba: CD
EAN: 8594177720028
Popis

Tato audiokniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout.

OBSAH: Co je to krize firmy Nejčastější signály krize Jaká jsou řešení krize Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi Jak se chovat v krizi

RADA NA ZÁVĚR: Podnikání musí přinášet radost

Další popis

Co je to krize firmy – Nejčastější signály krize – Jaká jsou řešení krize – Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi – Jak se chovat v krizi Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout. délka 40 min.


Co je to krize firmy - Nejčastější signály krize - Jaká jsou řešení krize - Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi - Jak se chovat v krizi Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout.


Co je to krize firmy – Nejčastější signály krize – Jaká jsou řešení krize – Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi – Jak se chovat v krizi Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout.


Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Vladimír John; Tomáš Borůvka; Alexej Pyško - další tituly autora:
 (Audioknihy Na Cd Mp3)
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - CD Jak zvyšovat firemní zisk snižováním nákladů - CD
 (CDmp3 audiokniha)
Deset nejčastějších podnikatelských chyb Deset nejčastějších podnikatelských chyb
 (CDmp3 audiokniha)
Jak hledat nové zaměstnance Jak hledat nové zaměstnance
 (audio-kniha)
THE TEN COMMANDMENTS OF A SUCCESSFUL ENTREPRENEUR THE TEN COMMANDMENTS OF A SUCCESSFUL ENTREPRENEUR
 (e-book)
How to Run a Business Without Risk How to Run a Business Without Risk
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci Zaměstnavatelé versus zaměstnanci
 (CDmp3 audiokniha)
Krotitel rizik podnikání zasahuje 4 -- Odhalená pravda o rizicích podnikání Krotitel rizik podnikání zasahuje 4
 (audio-kniha)
Marketing menších a středních firem Marketing menších a středních firem
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.