načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech - Bob Whitman; Breck England; Stephen M. R. Covey

Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech
-15%
sleva

Kniha: Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech
Autor: Bob Whitman; Breck England; Stephen M. R. Covey

Jedinou jistou věcí, jedinou konstantou našich životů (a pochopitelně i podnikatelského prostředí) je nejistota. Přesto existují výjimečné organizace, které trvale podávají ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  269 Kč 229
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7%hodnoceni - 75.7% 100%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 128
Rozměr: 127 x 202 mm
Vydání: Vyd. 1.
Spolupracovali: z angl. orig. přeložil Lumír Šuman
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
Datum vydání: 1. 5. 2015
Nakladatelské údaje: Praha, Management Press, 2009
ISBN: 9788072612062
EAN: 9788072612062
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Jedinou jistou věcí, jedinou konstantou našich životů (a pochopitelně i podnikatelského prostředí) je nejistota. Přesto existují výjimečné organizace, které trvale podávají vynikající výkon a dosahují skvělých výsledků, bez ohledu na proměnlivost vnějšího, ekonomického a podnikatelského prostředí.       Nejnovější kniha autorského týmu v čele se S. R. Coveyem Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech (jako první svazek nové „coveyovské“ edice Insights Library ji vydalo nakladatelství Management Press, váz., 128 str., doporučená cena 269 Kč, z angl. originálu ji přeložil L. Šarman) se soustřeďuje na to, jak mohou organizace – v časech dobrých i zlých – dosahovat očekávaných, předvídatelně dobrých (a dobře předvídatelných) výsledků, a to tím, že se za všech okolností budou řídit čtyřmi klíčovými principy, které se nemění a na něž se za všech okolností mohou spolehnout. ·        VYNIKAJÍCÍM ZPŮSOBEM REALIZUJÍ SVÉ PRIORITY Úspěšné organizace se soustřeďují na to, co je pro ně důležité. Mají jednoduché a jasně formulované cíle, které neustále zpřesňují, promítají je do podoby jasných úkolů, jež důsledně dotahují do konce. Všichni členové týmů znají své role při naplňování cílů – a bezezbytku je plní. ·        VYTVÁŘEJÍ ATMOSFÉRU DŮVĚRY SPOLU S AKCIONÁŘI A S PŘEDSTAVITELI DALŠÍCH ZÁJMOVÝCH SKUPIN Nízká důvěra vše brzdí, zpomaluje a zvyšuje vaše náklady – zvláště v nejistých, nepředvídatelných časech. Je to prosté: budete-li důvěryhodní, lidé vám budou důvěřovat.  V atmosféře důvěry se budete moci pohybovat „rychlostí důvěry“, neboť stoupá-li úroveň důvěry, vše se zrychluje a (transakční) náklady klesají.¨ ·        DOSAHUJÍ VÍCE (VYŠŠÍ HODNOTY PRO ZÁKAZNÍKY) S MÉNĚ ZDROJI V těžkých časech se každý snaží dosahovat více s menšími vstupy, ale otázkou je „více čeho“? Úspěšné organizace se plně zaměřují na hodnotu, kterou vytvářejí – zejména pro své zákazníky, nejen na snižování nákladů. ·        ZBAVUJÍ LIDI STRACHU TÍM, ŽE JEJ PŘEMĚŇUJÍ V PRODUKTIVNÍ ENERGII Nejisté, nepředvídatelné časy vyvolávají v lidech strach, úzkost, stres a beznaděj – a to v době, kdy je třeba maximálně se soustředit a zapojit se do práce. Úspěšné organizace pomáhají lidem překonat strach a zaměřit se na věci, které mohou ovlivnit. Když jsou lidé přesvědčeni o tom, že jejich konání má smysl, když mají poslání a strategii, jimž mohou věřit, vloží svou energii do jejich realizace.      Výjimeční lídři využívají těchto principů k tomu, aby v organizacích, které vedou, vytvořili „štíhlé“ a výkonné týmy, schopné soustředit se na „životně nejdůležitější, o úspěchu rozhodující cíl“ – týmy, které vítězí, když je „závod“ nejnáročnější, týmy, které nikdy nedovolí, aby je „porazily“ nejisté a turbulentní časy.      I tato nová kniha S. R. Coveyho (a jeho spolupracovníků B. Whitmana a B. Englanda) nese nezaměnitelné otisky motivačně působivého „coveyovského ducha“ – svůj úspěch a úspěch svých organizací máme plně ve svých rukou. Cestu k němu určuje a orientuje soustředění na základní hodnoty, zásady a pravidla a na mravní integritu osobnosti, naslouchání druhým a vytváření prostředí důvěry – to vše jako předpoklady jak silného a účinného vedení, budování efektivních týmů a výjimečných organizací, tak i dosahování vynikajících výsledků ve vnějším prostředí organizace prostřednictvím poskytování jedinečně vysoké hodnoty pro zákazníky či další zájmové skupiny.      Kniha vyšla ve spolupráci se společností FC Czech. Stephen R. Covey je mezinárodně respektovanou autoritou v oboru vedení lidí, učitelem, konzultantem, spoluzakladatelem a místopředsedou společnosti FranklinCovey. Je autorem „historického“ bestselleru 7 návyků skutečně efektivních lidí a viceprezidentem společnosti FranklinCovey. Již desítky let pracuje s lídry ziskových i neziskových organizací po celém světě. Bob Whitman je prezidentem a generálním ředitelem společnosti FranklinCovey a úspěšným soukromým investorem. Je prezidentem a jedním z ředitelů společnosti Hampstead Group. Breck England poskytuje konzultační služby především v oboru strategického plánování a komunikace. Mezi jeho klienty patří přední světové korporace.      Další knihy nakladatelství Management Press v tematické oblasti vedení lidí, motivování jejich výkonnosti a organizačního rozvoje přibližuje tento výpis.   (Predictable results in unpredictable times])

Další popis

Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota. S. R. Covey ve své nejnovější knize ukazuje, že přesto existují organizace, které – bez ohledu na nejisté ekonomické podmínky – dosahují vynikajících výsledků tím, že se za všech okolností řídí čtyřmi klíčovými principy, které jsou trvalé a neměnné (dotahují věci do konce a vynikajícím způsobem realizují své priority, vytvářejí atmosféru důvěry, dosahují vyšší hodnoty s méně zdroji, nešíří strach).


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Bob Whitman; Breck England; Stephen M. R. Covey - další tituly autora:
Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit
Vedení založené na principech Vedení založené na principech
Třetí alternativa -- Jak řešit obtížné životní problémy Třetí alternativa
 (CD)
Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech
To nejdůležitější na první místo To nejdůležitější na první místo
8. návyk -- Od efektivnosti k výjimečnosti 8. návyk
7 návyků skutečně efektivních lidí 7 návyků skutečně efektivních lidí
Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda
 (e-book)
Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda
 
Ke knize "Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech" doporučujeme také:
Čtyřhodinový pracovní týden Čtyřhodinový pracovní týden
Jak si správně přát -- 7 pravidel, jak uskutečnit své sny Jak si správně přát
Jak z dobré firmy udělat skvělou -- Překlad bestselleru Good to Great Jak z dobré firmy udělat skvělou
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Stephen R. Covey

Bob Whitman

& Breck England

Management Press

a FC Czech (zastoupení FranklinCovey v ÕR a SR)

Praha 2010

JAK DOSAHOVAT

PßEDVÍDATELN¥CH

V¥SLEDKÛ

V NEPßEDVÍDATELN¥CH

ÕASECH


Stephen R. Covey – Bob Whitman with Breck England:

Predictable Results in Unpredictable Times

© FranklinCovey Co., 2009

Translation © Lumír Šarman, 2010

FranklinCovey and the FC logo and trademarks are trademark

of FranklinCoveyCo. and their use is by permission.

All rights reserved.

ISBN 978-80-7261-206-2

www.mgmtpress.cz


Obsah

Předvídatelné výsledky v nepředvídatelných časech 7

Čtyři úskalí nepředvídatelných časů 9 Vynikajícím způsobem realizujte své priority 13

Ví každý, co má dělat? 15

Posunujete „střed více vpravo“? 31

Plán realizace strategie 39

Plán jak „posunout střed“ 40

Učte se tím, že učíte druhé 42 Pohybujte se rychlostí důvěry 43

Krize důvěry 46

Daň z nedůvěry a dividenda z důvěry 48

Platíte daň z nedůvěry, nebo dostáváte

dividendu z důvěry? 49

Příběh o dvou týmech 50

Obnovení důvěry 52

Tři způsoby chování vytvářející důvěru 54

Případová studie: obnova důvěry v krizi 55

Důvěryhodný charakter 59

Promyšlená kampaň vytváření důvěry 61

Akční plán vytváření důvěry 63

Učte se tím, že učíte druhé 66 Dosahujte více s méně 67

Budování věrnosti zákazníků a zaměstnanců 69

Stisknutí tlačítka „reset“: sladění organizace

podle hodnoty pro zákazníka 76

Plán „Více s méně“ 81

5

www.mgmtpress.cz


JAK DOSAHOVAT PŘEDVÍDATELNÝCH VÝSLEDKŮ V NEPŘEDVÍDATELNÝCH ČASECH

Učte se tím, že učíte druhé 82 Zbavujte lidi strachu 83

Co vás stojí psychologická recese? 84

Dezorientuje strach vaši organizaci zásadním

způsobem? Jsou lidé paralyzováni nejistotou? 85

Přišli jste na to, jak změnit úzkost v produktivní

energii? 88

Kořeny strachu 89

Plán „Jak zbavit lidi strachu“ 99

Učte se tím, že učíte druhé 100 Závěr 101 Poznámky 107 Rejstřík 115 O společnosti FranklinCovey 121 O autorech 123

6

www.mgmtpress.cz


7

Předvídatelné výsledky

v nepředvídatelných časech

Nepravděpodobné, úspěch nepřinášející věci ovlivňují váš život

pouze tehdy, když dovolíte, aby vás ovládly.

To, co děláte, máte vždy pod kontrolou vy sami.

– Nassim Nicholas Taleb

Každé léto se pestrobarevné týmy cyklistů účastní závodu,

který je považován za největší zkoušku lidské odolnosti –

Tour de France. V rovinatém, sluncem prozářeném teré

nu se závodníci seskupí v peloton, v němž se někteří snaží

dostat na čelo, jiní šetří síly a jedou v těsném závěsu, často

jenom pár centimetrů za jezdcem před nimi. Většinou se

ale všichni drží pohromadě. Když je jízda relativně snad

ná, peloton se řítí kupředu očekávaným, předvídatelným

tempem.

Pak ale přijde namáhavá zkouška v horách. Udeří ne

předvídatelné, proměnlivé počasí. Přestože to není příliš

pravděpodobné, i v červenci se může v Alpách objevit

mrazivý déšť a plískanice. Naopak, v poušť připomínající

oblasti hory Mont Ventoux na jihu Francie spalující ve

dro hrozí závodníkům úpalem. Jak cyklisté šlapou tisíce

metrů do kopce, peloton se natahuje. Jezdci začínají být

unaveni a odpadají. Týmy se neúprosně propadají v po

řadí.

www.mgmtpress.cz


JAK DOSAHOVAT PŘEDVÍDATELNÝCH VÝSLEDKŮ V NEPŘEDVÍDATELNÝCH ČASECH

8

Právě v takových extrémních podmínkách se vedení

ujímají výjimečné týmy.

Někdy se váš tým, vaše

fi rma nebo organizace po

týkají s mimořádnými pod -

mínkami, se strmým teré

nem či dramatickými změ

nami podnebí. Nikdo ne

dokáže předpovědět, co nás

čeká za dalším kopcem. Do

konce ani tehdy, kdy se vše obrací k lepšímu, nám nikdo nezaručí klidnou jízdu – žijeme v době, kdy rizika známá z minulosti se zdají být bezvýznamná ve srovnání s těmi dnešními. Budoucí krize mohou být zákeřnější než ty, které jsme až dosud zažili. Asi se mnou budete souhlasit, když řeknu, že jsme se ocitli v „horském terénu“ a nikdo neví, jak dlouho v něm zůstaneme.

To je doba, kdy se objevují výjimeční lídři.

Výjimeční lídři jsou jiní. Opírají se o principy, které

jsou jisté a trvalé dokonce i v nejistém a proměnlivém prostředí. Jsou si vědomi toho, že svět je nepředvídatelný. Přesto dosahují předvídatelných výsledků.

Jak to dělají?

Než se k tomu dostaneme, zvažme příčiny, proč takové

množství závodníků ochabne a odpadne, když zdolává horský terén. Obvykle to nezpůsobí nedostatek sil ani schopností – většina účastníků Tour de France je výborně připravena, protože jinak by se závodu účastnit ani nemohla.

Tour de France je ve skutečnosti týmová soutěž a ne

úspěšné týmy postrádají disciplínu, schopnost dotáhnout věci do konce, kterou mají vítězové.

1

Členové vítězného

týmu musí být schopni si vzájemně bezvýhradně důvě

Tour de France je ve

skutečnosti týmová

soutěž a neúspěšné týmy

postrádají disciplínu,

schopnost dotáhnout

věci do konce, kterou

mají vítězové.

www.mgmtpress.cz


PŘEDVÍDATELNÉ VÝSLEDKY V NEPŘEDVÍDATELNÝCH ČASECH

9

řovat, aby svou práci vykonávali správně. Musí být trvale zaměřeni na své cíle a aktivně využívat každou příležitost, aby svou strategii posunuli vpřed. Jinak bude pro ně postupné nahromadění drobných chyb znamenat katastrofu.

Dlouhodobá zkušenost s tisíci soukromých i veřejných subjektů po celém světě nás naučila, že rozhodujícím faktorem úspěchu či neúspěchu „v horském terénu“ je týmová disciplína. Ve FranklinCovey jsme studovali týmovou disciplínu více než 300 000 lidí ze 17 000 pracovních týmů 1100 organizací. Dotazovali jsme se většiny zaměstnanců v 5000 těchto týmů. Výsledky, které jsme získali z rozhovorů, jsme srovnali s fi nančními a provozními daty a s údaji o věrnosti zákazníků „obdobných organizací“. Tento výzkum nám pomohl pochopit faktory, které opravdu odlišují ty nejvýkonnější jedince či týmy od těch méně výkonných, Lance Armstrongy od zbytku startovního pole.

Čtyři úskalí nepředvídatelných časů

Podobně jako týmy při Tour de France se společnosti, které podnikají v nepředvídatelných, nevypočitatelných časech, potýkají se čtyřmi klíčovými překážkami:

● Neschopností dotáhnout věci do konce

● Krizí důvěry

● Ztrátou zaměření

● Všudypřítomným strachem a obavami z budoucnosti

Neschopnost dotáhnout věci do konce. Promysleli jste si krizovou situaci a přijali jste příslušnou strategii. Nyní je třeba, abyste si položili otázku: Dokáže váš tým tuto strategii realizovat, dokáže ji dotáhnout do konce? Bude toho schopen? Některým lidem ve vaší organizaci

www.mgmtpress.cz


JAK DOSAHOVAT PŘEDVÍDATELNÝCH VÝSLEDKŮ V NEPŘEDVÍDATELNÝCH ČASECH

10

se to už daří. Některým ne, a šance, že se to v budoucnu změní, je malá. Máte ve svém týmu velkou skupinu pracovníků, kteří jsou průměrní – o kolik více by mohli tito lidé přispívat, kdyby se jejich výkon přiblížil výkonu těch nejlepších?

Krize důvěry. Úroveň důvěry klesá, když je doba nejistá. Akciové trhy se v důsledku krize důvěry propadají. Lidé ztrácejí důvěru ve své vlastní organizace. Na neznámé cestě plné výmolů každý zpomalí: a má pro to své důvody.

Ztráta zaměření. Máte k dispozici méně zdrojů, méně lidí, avšak chaos narůstá. Lidé se snaží vykonávat dvě nebo tři práce najednou. Člověk, který zastává dvě práce zároveň, pracuje jen s polovičním zaměřením než člověk, který má pouze jednu práci, avšak pravděpodobnost, že obě práce bude vykonávat dobře, je jen poloviční.

Všudypřítomný strach a obavy z budoucnosti. Ekonomická recese způsobuje recesi psychologickou. Lidé se obávají, že přijdou o práci, o peníze, které si spoří na důchod, dokonce i o své domovy. Obavy se vrší jedna na druhou. A také to něco stojí. Když zrovna potřebujete, aby se lidé soustředili na práci, byli aktivní a zapojili se, jednají přesně opačně.

Jistě si dovedete představit, že tyto čtyři překážky se v chaotických dobách objevují společně a vzájemně se podporují. Krize důvěry vyvolá strach a strach a úzkost pak vedou ke ztrátě zaměření. A ztráta zaměření ohrožuje realizaci strategie, to, že ji nedotáhnete do konce. V nejistých časech si jednoduše nemůžete dovolit realizovat svou strategii jinak než dokonale.

Abyste uspěli „v horách“ jako skvělí cyklisté, musíte tyto překážky umět předvídat. Můžete se jim vyhnout a zvítězit nad nimi, když:

www.mgmtpress.cz


PŘEDVÍDATELNÉ VÝSLEDKY V NEPŘEDVÍDATELNÝCH ČASECH

11

● Vynikajícím způsobem realizujete své priority

● Pohybujete se rychlostí důvěry (vytváříte atmo

sféru důvěry)

● Dosahujete více (vyšší hodnoty pro zákazníka)

s méně zdroji

● Zbavujete lidi strachu

Vynikajícím způsobem realizujte své priority.

Úspěšné společnosti mají „jednoduché a jasně formulované cíle, které neustále zpřesňují, propojují je s jasnými úkoly, důsledně je dotahují do konce a měří dosažené výsledky“.

2

Tak jako v každém výjimečném týmu, všichni

jeho členové znají své cíle a své role při jejich naplňování. A plní je bezezbytku.

Pohybujte se rychlostí důvěry (vytvářejte atmosfé

ru důvěry). Nízká důvěra vše zpomaluje a zvyšuje náklady. To je důvod, proč se v nejistých dobách zpomaluje ekonomika, proč přicházíte o klienty, proč se zpomaluje cash fl ow. Avšak když úroveň důvěry roste, vše se zrychlí a náklady klesají. Vítězové jsou schopni jednat rychle, což znamená, že jsou schopni „reagovat s předstihem nebo alespoň držet krok s bouřlivými změnami nového ekonomického prostředí“.

3

Dosahujte více (vyšší hodnoty pro zákazníka)

s méně zdroji. Samozřejmě, že každý se snaží dosahovat více s menšími vstupy, ale otázkou je „více čeho?“. Nemělo by to být více toho, co vaši nejdůležitější akcionáři a další zainteresované osoby opravdu považují za hodnotné, a méně toho, o co nemají zájem? Vítězné společnosti se plně zaměřují na hodnotu, kterou vytvářejí – nesnižují pouze náklady. Zjednodušují a snižují komplikovanost, kterou ani zákazníci, ani zaměstnanci nepovažují za smysluplnou. Místo toho, aby každý zastával najed

www.mgmtpress.cz


JAK DOSAHOVAT PŘEDVÍDATELNÝCH VÝSLEDKŮ V NEPŘEDVÍDATELNÝCH ČASECH

12

nou dvě nebo tři funkce, se takové organizace zaměřují na věci, které akcionáři a ostatní zainteresované osoby opravdu chtějí.

Zbavujte lidi strachu. Psychologická recese vyvěrá z pocitu lidí, že nemají kontrolu nad tím, co se jim děje. Úspěšné organizace pomáhají lidem překonat strach a beznaděj a zaměřit se na věci, které mohou ovlivnit. Strach lidí většinou vyvolává nejasné směřování, nejistota o smyslu toho, co dělají. Když však mají poslání a strategii, jimž mohou věřit, vloží svou energii do realizace cílů.

Jedinou jistou věcí, jedinou konstantou našich životů, je nejistota. Výjimečné týmy, stejně jako skvělí cyklisté, podávají trvale vynikající výkon, bez ohledu na vnější podmínky. Tato útlá kniha je o tom, jak dosahovat předvídatelných výsledků v dobrých i špatných časech – bez ohledu na to, jestli máte za to, že je „tato doba jiná“, nebo ne. A proč? Protože se můžete spolehnout na výše uvedené čtyři principy. Ty se prostě nemění. A nikdy vás nezklamou.

Každému ze čtyř klíčových principů je věnována samostatná kapitola, spolu s plánem, který vám pomůže, abyste je ihned mohli realizovat v praxi.

Jedním z nejlepších způsobů, jak se z této knihy co nejvíc naučit, je učit těmto principům někoho jiného. Je ověřené, že učitel se tímto způsobem naučí mnohem více než student. Na konci každé kapitoly vás vyzveme, abyste si našli někoho – spolupracovníka, přítele nebo člena rodiny – a učili ho nebo jí tomu, co jste se v příslušné kapitole dozvěděli. Buď využijte náš návod „Učte se tím, že učíte druhé“, nebo si vytvořte svůj vlastní postup.

www.mgmtpress.cz


123

O autorech

Dr. Stephen R. Covey je mezinárodně

respektovanou autoritou v oboru vedení

lidí, učitelem, autorem, konzultantem,

spoluzakladatelem a místopředsedou před

stavenstva společnosti FranklinCovey. Je

autorem knihy 7 návyků skutečně efektiv

ních lidí, kterou Chief Executive Magazine zvolil nejvlivnější knihou z podnikatelského prostředí za posledních 100 let. Dosud se jí prodalo téměř 20 milionů výtisků a po 20 letech se stále objevuje ve většině žebříčků nejprodávanějších knih.

Titul MBA získal Dr. Covey na Harvardu a doktorský

titul na Brigham Young University, kde se zabýval chováním organizací. Během více než 40 let učil miliony lidí – včetně prezidentů států a vůdčích představitelů společností – o transformující síle principů, které řídí efektivitu jednotlivců a organizací.

Se svou ženou žije v Rocky Mountains v Utahu.

Bob Whitman je předsedou představen

stva a ředitelem společnosti FranklinCo

vey.

Jako absolvent MBA na Harvardu byl

Whitman jedním ze čtyř partnerů podí

lejících se na řízení společnosti Trammell

Crow Group, stal se také jejím fi nančním

ředitelem a členem představenstva. Později úspěšně působil jako prezident a jeden z ředitelů investiční společnosti Hampstead Group, když pomohl dosáhnout podstatného růstu mnoha společnostem z oblasti pohostinství, pe

www.mgmtpress.cz


124

JAK DOSAHOVAT PŘEDVÍDATELNÝCH VÝSLEDKŮ V NEPŘEDVÍDATELNÝCH ČASECH

čovatelských služeb, restaurací a zábavních (tematických) parků. Byl členem představenstva fi rmy Wyndham Hotels and Resorts a předsedou představenstva a ředitelem společnosti Forum Group Inc., která je v současné době součástí skupiny Marriott International.

V lednu 2000 se Whitman stal předsedou představen

stva a ředitelem společnosti FranklinCovey. Už jako člena představenstva ho upoutalo poslání této fi rmy spočívající v pomoci vytvářet kvalitní a stabilní společnosti. Od roku 2000 se pustil se svými klienty z řad významných organizací do práce ve snaze pochopit, v čem spočívá dosažení výjimečnosti.

Whitman je také zaníceným horalem a horolezcem.

Rád jezdí do Rocky Mountains a do Alp. Devětkrát dokončil světovou soutěž v triatlonu Hawaii Ironman.

Se svou ženou a dvěma dětmi žije v Salt Lake City

v Utahu.

Breck England, který sám sebe nazývá

„architektem duševního vlastnictví“, po

máhá klientům FranklinCovey nalézt ře

šení vedoucí k dosažení efektivity světové

úrovně. Za dvě desetiletí pomohl jako

konzultant některým významným světo

vým společnostem zvýšit svou efektivnost

v oblasti vedení lidí a komunikačních procesů. Řídil projekty pro Fortune 50 od Švýcarska po Saúdskou Arábii.

Než se Dr. England připojil k FranklinCovey, působil

jako viceprezident pro duševní vlastnictví ve společnosti Franklin Quest a ředitel konzultačního oddělení u Shipley Associates, což je mezinárodní školicí fi rma pro ko

www.mgmtpress.cz


125

O AUTORECH

munikaci. Jeho pedagogická hodnost v oboru komuni

kace ho opravňovala k výuce organizačního leadershipu

a strategie na škole Marriott School of Management při

Brigham Young University.

Se svou ženou žije v horské části severního Utahu.

www.mgmtpress.cz


Stephen R. Covey

Bob Whitman

a Breck England

JAK DOSAHOVAT

PŘEDVÍDATELNÝCH

VÝSLEDKŮ

V NEPŘEDVÍDATELNÝCH

ČASECH

Z anglického originálu Predictable Results in Unpredictable Times,

vydaného v roce 2009 FranklinCovey Publishing,

a division of FranklinCovey Co.,

přeložil Lumír Šarman

V roce 2010 vydalo nakladatelství Management Press ve spolupráci

s FC Czech, zastoupením FranklinCovey v ČR a SR,

jako svou 402. publikaci.

Obálku s přihlédnutím k americkému vydání zhotovil

Petr Foltera

Vydání 1.

Sazba Studio CADIS, Praha

Vytiskly Tiskárny Havlíčkův Brod, a. s.

ISBN 978-80-7261-206-2

Doporučená cena 260 Kč

www.mgmtpress.cz

www.mgmtpress.cz




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist