načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Jak čtou Romové -- Kvantitativní výzkum úrovně čtenářské gramotnosti romských žáků - Kateřina Šormová

Jak čtou Romové -- Kvantitativní výzkum úrovně čtenářské gramotnosti romských žáků
-11%
sleva

Kniha: Jak čtou Romové -- Kvantitativní výzkum úrovně čtenářské gramotnosti romských žáků
Autor:

Studie Jak čtou Romové je příspěvkem k problematice čtenářské gramotnosti romských žáků. Význam gramotnosti pro dnešního jedince je zcela klíčový; výsledky výzkumů naznačují, ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  190 Kč 169
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Filozofická fakulta UK v Praze
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 10.03.2016
Počet stran: 196
Úprava: tran : ilustrace, 21 cm
Vydání: Vydání první
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
ISBN: 9788073085957
EAN: 9788073085957
Popis

Studie Jak čtou Romové je příspěvkem k problematice čtenářské gramotnosti romských žáků. Význam gramotnosti pro dnešního jedince je zcela klíčový; výsledky výzkumů naznačují, že lidé s rozvinutými gramotnostními dovednostmi mají zvýšenou pravděpodobnost, že budou mít vyšší sebevědomí, lepší zdravotní stav, uspokojivější zaměstnání a vyšší mzdy než lidé s nízkými gramotnostními dovednostmi. Rizikem snížené úrovně gramotnosti jsou ohroženy nejčastěji osoby z odlišného kulturního prostředí, nezaměstnané a nekvalifikované osoby, osoby s velmi nízkým vzděláním a lidé ze sociálně slabých vrstev. Romští žáci patří do skupiny osob ohrožených tímto rizikem, a je tedy třeba nastavit opatření pro jeho eliminaci. Ve studii je pozornost zaměřena především na dvě výzkumné otázky: (1) zda a jak se v testu čtenářské gramotnosti odlišují výsledky romských a neromských žáků a (2) jaké jsou faktory domácího a školního prostředí, které rozvoj čtenářské gramotnosti romských žáků ovlivňují. Předložená studie přináší také doporučení pro vzdělávací praxi i pro další směřování výzkumů v této oblasti. (kvantitativní výzkum úrovně čtenářské gramotnosti romských žáků)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Kateřina Šormová - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist