načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu – Jitka Vysekalová; Karel Voříšek

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Elektronická kniha: Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Autor: Jitka Vysekalová; Karel Voříšek

Publikace o tom, jak přesvědčivě vystupovat na veřejnosti a působit vyrovnaně V knize vám autoři ukáží, jak se zbavit nejistoty a neztratit se v davu. Jsou zde informace o tom, jaký význam má oblečení a vzhled, řeč těla, vystupování atd. ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  254
+
-
8,5
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3% 77%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2015
Počet stran: 218
Úprava: ilustrace, portréty
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
ISBN: 978-80-247-5385-0
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Publikace o tom, jak přesvědčivě vystupovat na veřejnosti a působit vyrovnaně V knize vám autoři ukáží, jak se zbavit nejistoty a neztratit se v davu. Jsou zde informace o tom, jaký význam má oblečení a vzhled, řeč těla, vystupování atd. Naučíte se sebevědomé a asertivní komunikaci. Je zde také návod, jak ovládat trému a působit vyrovnaně či jak se stát přitažlivou osobností. Nechybí ani rady, jak se vyhnout nejčastějším chybám při veřejném projevu.

Popis nakladatele

První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování.
    
Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů.

Ať už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností. Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života.   
   
Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

Další popis

Vydejte se spolu se zkušenými autory na čtivou a poutavou cestu od poznání vlastního já přes budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti, přesvědčivému vystupování a trikům a radám, jak vše zvládnout. Díky této knížce se nejen neztratíte v davu, ale neztratíte ani sami sebe!


Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Jitka Vysekalová; Karel Voříšek - další tituly autora:
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
 (e-book)
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky" Chování zákazníka
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Image a firemní identita Image a firemní identita
 (e-book)
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej Veletrhy a výstavy
Štěstí se dá naučit -- Můj život bez strachů a bez rohlíků Štěstí se dá naučit
 (e-book)
Štěstí se dá naučit -- Můj život bez strachů a bez rohlíků Štěstí se dá naučit
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
Karel Voříšek: Žij teď -- Cesta za ajurvédou Karel Voříšek: Žij teď
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.