načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Intuitivní pedagogika: Rozhovory s Iris – Thomas Pedroli

Intuitivní pedagogika: Rozhovory s Iris
-20%
sleva

Kniha: Intuitivní pedagogika: Rozhovory s Iris
Autor: Thomas Pedroli

Když na počátku devadesátých let vtrhly do domácností počítače, jen málokdo z vědců si uvědomoval, k jakým změnám dochází. Již brzy si však odborníci všimli posunů v komunikaci s dětmi a dospívajícími. Pro Iris Johanssonovou (mentorku a ... (celý popis)
Titul je skladem 2ks – odesíláme ihned
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  199 Kč 159
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma TIŠTĚNÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Universum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 144
Rozměr: 206 x 134 x 12 mm
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: z německého originálu Gespräche mit Iris: Lernen in der Vierten Dimension ... přeložila Johana Doubravová
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Vazba: Knihy - vázané
Datum vydání: 1. 4. 2019
ISBN: 978-80-242-6306-9
EAN: 9788024263069
Popis

Když na počátku devadesátých let vtrhly do domácností počítače, jen málokdo z vědců si uvědomoval, k jakým změnám dochází. Již brzy si však odborníci všimli posunů v komunikaci s dětmi a dospívajícími. Pro Iris Johanssonovou (mentorku a lektorku seminářů intuitivní pedagogiky, spisovatelku s poruchou autistického spektra) byla změna natolik závažná, že začala mluvit o „čtvrté komunikační dimenzi“.

V letech 2015–2017 vedla Iris Johanssonová ve Švédsku o této nové komunikační dimenzi samostatné semináře. Thomas Pedroli všechna setkání tehdy nahrával a právě z těchto audiozáznamů vznikla tato kniha, která vyzývá k výraznému přehodnocení školního vzdělávání a přispívá k pochopení nové generace dětí i dospívajících.

Intuitivní pedagogika vznikla v roce 2003 z iniciativy Thomase Pedroliho jako název vzdělávacího semináře pro učitele, rodiče a terapeuty, kteří chtěli rozvíjet intuici prostřednictvím her, uměleckých činností a komunikace. Vedoucím seminářů byl zakladatel švédské waldorfské školy v Solviku Pär Ahlbom, Iris Johanssonová byla v letech 2003–2016 lektorkou komunikace. Intuitivní pedagogika není samostatnou metodou, je osobnostním rozvojem použitelným v různých pedagogických směrech a je s nimi kompatibilní. Rozšířila se v mnoha kulturách po celém světě. (škola budoucnosti : rozhovory s Iris Johanssonovou)

Další popis
Když na počátku devadesátých let vtrhly do domácností počítače, jen málokdo z vědců si uvědomoval, k jakým změnám dochází. Již brzy si však odborníci všimli posunů v komunikaci s dětmi a s dospívajícími. Změna byla natolik závažná, že se začalo dokonce mluvit o novém rozměru komunikace, takzvané čtvrté komunikační dimenzi.

V letech 2015 a 2016 vedla Iris Johanssonová (psycholožka s poruchou autistického spektra) v České republice semináře o „čtvrté komunikační dimenzi“. Thomas Pedroli tato setkání tehdy nahrával a později z těchto audiozáznamů vznikla tato kniha. Výsledkem je výzva k výraznému přehodnocení školního vzdělávání a množství nápadů na sebevzdělávání, a to jak pro učitele, tak pro rodiče.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.