načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Interní komunikace je nutnost! - Jarka Kovaříková

Interní komunikace je nutnost!
-16%
sleva

Kniha: Interní komunikace je nutnost!
Autor:

Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  249 Kč 209
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1%hodnoceni - 62.1% 70%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Siria
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 125
Rozměr: 23 cm
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Datum vydání: 11.04.2016
ISBN: 9788090636705
EAN: 9788090636705
Popis / resumé

Manažerská příručka shrnuje základní infomace o jednotlivých aspektech interní komunikace ve firmě. Publikace poskytuje rady, jak nastavit ve firmě efektivní interní komunikaci a snížit tak stres na pracovišti a zvýšit angažovanost pracovníků. Představuje účinné komunikační nástroje a kanály dle cílových skupin. Zabývá se měřením interní komunikace, krizovou komunikací a nejčastějšími chybami v interní komunikaci. V textu jsou uvedeny příklady správně i nesprávně fungující firemní komunikace.

Popis nakladatele

Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat. Přináší manažerům fígle, s jejichž pomocí mohou firemní komunikaci zlepšit, zabývá se i krizovou interní komunikací a rozebírá velké množství malérů a průšvihů, které mohou v interní komunikaci nastat.

Čtenář se dozví, co v interní komunikaci nedělat a čemu se vyhnout, a za každou kapitolou najde tipy k zamyšlení, díky kterým si může uvědomit, co by se právě v jeho firmě dalo zlepšit.

Kniha se bude hodit všem specialistům a manažerům interní komunikace, pracovníkům lidských zdrojů, manažerům a vůbec všem, kdo v rámci své práce musí organizovaně komunikovat s kolegy. Ocení ji také studenti managementu, marketingu, personalistiky a sociálních věd.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist