načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Internetový marketing – Viktor Janouch

Internetový marketing

Elektronická kniha: Internetový marketing
Autor: Viktor Janouch

Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  199
+
-
6,6
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9%hodnoceni - 71.9% 80%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2014
Počet stran: 376
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 2. vyd.
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: V Brně, Computer Press, 2014
ISBN: 978-80-251-4311-7
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je budování odkazů nebo optimalizace stránek. Příručka poskytuje komplexní pohled na problematiku Internetu pro pochopení požadavků a podmínek, jejichž splněním je možné dosáhnout úspěchu v marketingu.

Popis nakladatele

Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords.

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?

Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. 

Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Reklama na Internetu
- Marketingová komunikace
- Podpora prodeje
- Public Relations
- Přímý marketing
- Internetové komunikační prostředky
- Vyhodnocování marketingové komunikace

Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.

O autorovi:
Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Viktor Janouch - další tituly autora:
Internetový marketing -- Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk Internetový marketing
Internetový marketing -- Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk Internetový marketing
 
K elektronické knize "Internetový marketing" doporučujeme také:
 (e-book)
Online marketing Online marketing
 (e-book)
Copywriting Copywriting
 (e-book)
Restart -- průvodce podnikatelským minimalismem Restart
 (e-book)
Jak na sítě Jak na sítě
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.