

sleva
Kniha:
Internetový marketing
Autor:
Viktor Janouch
Podtitul: Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk
Ihned také k odběru: Ostrava

Nakladatelství: | » Computer press |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 376 |
Rozměr: | 167 x 225 mm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 2. vyd. |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Vazba: | brožovaná lepená |
Novinka týdne: | 2014-36 |
Datum vydání: | 27. 8. 2014 |
Nakladatelské údaje: | V Brně, Computer Press, 2014 |
ISBN: | 9788025143117 |
EAN: | 9788025143117 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je budování odkazů nebo optimalizace stránek. Příručka poskytuje komplexní pohled na problematiku Internetu pro pochopení požadavků a podmínek, jejichž splněním je možné dosáhnout úspěchu v marketingu.
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Internetový marketing
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Marketing a prodej
Naučná literatura > Počítače a Internet
Katalog vybraných autorů > J > Janouch – Viktor Janouch
Katalog nakladatelství > C > Computer press
Vybrané knižní novinky

Vyhnánková, Eliška; Losekoot, Michelle
Cena: 355 Kč

Sálová, Anna; Veselá, Zuzana; Šupolíková, Jana; Jebavá, Lucie; Viktora, Jiří
Cena: 254 Kč