načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: International Marketing – Petr Král; Hana Machková; Markéta Lhotáková

International Marketing
-1%
sleva

Kniha: International Marketing
Autor: Petr Král; Hana Machková; Markéta Lhotáková

Přehled různých nástrojů mezinárodního marketingu. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Jazyk: anglicky
Vaše cena s DPH:  835 Kč 827
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
27,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Oeconomica
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 246
Rozměr: 250x176
Úprava: ilustrace
Vydání: Second revised edition
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: anglicky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788024521527
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Přehled různých nástrojů mezinárodního marketingu.

Popis nakladatele

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases. The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section. (theory, practices and new trends)

Další popis

Kniha poskytuje komplexní přehled všech nástrojů mezinárodního marketingu a jejich využití v rychle se měnícím globálním podnikatelském prostředí. Text je doplněn řadou příkladů a mini případových studií zaměřených na region střední a východní Evropy. Oproti prvnímu vydání byl obsah knihy rozšířen o nové trendy v mezinárodním marketingu. Reflektovány také byly změny v podnikatelském prostředí, které se odehrály v souvislosti s nedávnou globální ekonomickou krizí. Aktualizovány byly i všechny příklady a případové studie. První část knihy se zabývá analýzou podnikatelského prostředí, rizik spojených se vstupem na zahraniční trhy, formami vstupu na zahraniční trhy, mezinárodním marketingovým výzkumem a mezinárodními marketingovými strategiemi. Druhá část knihy se věnuje segmentaci, positioningu, targetingu a značkové politice a poslední část pokrývá všechny nástroje mezinárodního marketingového mixu. Přidána také byla zcela nová kapitola zabývající se současným trendem společenské odpovědnosti firem (CSR).


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Petr Král; Hana Machková; Markéta Lhotáková - další tituly autora:
Den Den
7edm 2011 7edm 2011
Medové kuželky Medové kuželky
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání Mezinárodní obchodní operace
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
 (e-book)
Mezinárodní marketing -- Strategické trendy a příklady z praxe – 4. vydání Mezinárodní marketing
Vlastizrady Vlastizrady
 (e-book)
Mezinárodní obchodní operace -- 6., aktualizované a doplněné vydání Mezinárodní obchodní operace
Místo pro Hastroše -- Place aux Epouvantails Místo pro Hastroše
Uskutečňování Uskutečňování
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.