načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Interní komunikace ve firmě - Jana Holá

Interní komunikace ve firmě
-15%
sleva

Kniha: Interní komunikace ve firmě
Autor:

Komunikace uvnitř firmy má zásadní vliv na celé její fungování, ovlivňuje její prosperitu, partnerství i konkurenceschopnost. Vybudování vnitřních informačních toků, které přenesou v celistvosti to, ... (celý popis)


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 0000-00-00
Počet stran: 176
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: vi, 170 stran : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025112502
EAN: 9788025112502
Popis

Komunikace uvnitř firmy má zásadní vliv na celé její fungování, ovlivňuje její prosperitu, partnerství i konkurenceschopnost. Vybudování vnitřních informačních toků, které přenesou v celistvosti to, co chce firma říct, a to tak, aby se to shodovalo s očekáváním, co chtějí zaměstnanci slyšet, je hlavním úkolem úspěšného manažera. Publikace přibližuje definování cílů a nalézání forem a metod kvalitní interní komunikace.

Další popis

Publikace je psána srozumitelně, je čtivá, text je vhodně doplněn obrázky a tabulkami. Svým obsahem udává čtenáři řadu podmětů k zamyšlení a vede je k tomu, aby myšlenky, které zde jsou shromážděny využil i ve své praktické činnosti. Při zpracování vycházela autorka ze svých rozsáhlých teoretických znalostí a praktických zkušeností v oblasti informatiky a managementu.

Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci, hlavní cíle interní komunikace, její formy a metody. Stručně se teoretická a výkladová část uzavírá hodnocením efektivity uvnitř firmy. Stejný význam jako mají uvedené kapitoly má i kapitola uvádějící případovou studii k nastavení interní komunikace a přílohy. Jde o průzkum, jeho výsledky, návrh a doporučení, přílohy představuje dotazník, příkaz pracovního modelu, nástupního plánu, příklad rozhovoru a závěrečného testu. V publikaci je uvedeno seznam použité a doporučené literatury a seznam použitých zkratek. Publikace je psána srozumitelně, je čtivá, text je vhodně doplněn obrázky a tabulkami. Svým obsahem udává čtenáři řadu podmětů k zamyšlení a vede je k tomu, aby myšlenky, které zde jsou shromážděny využil i ve své praktické činnosti. Při zpracování vycházela autorka ze svých rozsáhlých teoretických znalostí a praktických zkušeností v oblasti informatiky a managementu. Prof. Ing. Jan Ehleman, CSc. O autorce: Autorka Jana Holá pracovala od počátku devadesátých let na různých manažerských pozicích firem v oboru informačních a komunikačních technologií. Od roku 2004 se však plně věnuje odborné a pedagogické činnosti na Ústavu elektrotechniky a informatiky Univerzity Pardubice. V roce 2005 získala doktorát na Technické Univerzitě v Liberci v oboru organizace a řízení podniku. V knize se odráží nejen autorčiny bohaté zkušenosti z praxe a odborné znalosti, ale také pedagogický cit pro objasňovaní skutečností ve firemních procesech.



Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Interní komunikace je nutnost! Interní komunikace je nutnost!
Kovaříková Jarka
Cena: 209 Kč
Interní komunikace v teorii a praxi Interní komunikace v teorii a praxi
Holá Jana
Cena: 444 Kč
Věta holá o lásce Věta holá o lásce
Dušek Dušan
Cena: 212 Kč
Věta holá o lásce Věta holá o lásce
Dušek Dušan
Cena: 119 Kč
Zákazníci kupující knihu "Interní komunikace ve firmě" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist