načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Interkulturní komunikace: Češi a Němci – Ivan Nový; Sylvia Schroll-Machl

Interkulturní komunikace: Češi a Němci
-6%
sleva

Kniha: Interkulturní komunikace: Češi a Němci
Autor: Ivan Nový; Sylvia Schroll-Machl

Monografie věnovaná tématu interkulturní komunikace se zaměřením na srovnání českých a německých kulturních standardů. Určeno zejména pro pracovníky mezinárodních firem nebo ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  379 Kč 356
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 168
Rozměr: 235x165
Úprava: 4 stran obrazové přílohy: barevné ilustrace
Vydání: 2. vyd.
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Management Press, 2015
EAN: 9788072612987
Popis / resumé

Monografie věnovaná tématu interkulturní komunikace se zaměřením na srovnání českých a německých kulturních standardů. Určeno zejména pro pracovníky mezinárodních firem nebo pracovníky, kteří přicházejí do kontaktu se zahraničními klienty. Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje na své předchozí knihy, v nichž formulovala základní kulturní standardy české a německé kultury, a nyní tyto standardy promítá do konkrétních pracovních a manažerských situací. Vychází z rozsáhlých zkušeností z česko-německých firem a institucí a nejnovějších empirických výzkumů zaměřených na klíčové situace v managementu a personálním řízení a na různých příkladech z reálného života česko-německých firem nabízí řešení četných problémů manažerů i zaměstnanců.

Popis nakladatele

Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění, odlišné vidění a interpretace jednotlivých událostí, rozdílné způsoby řešení pracovních a osobních sporů – to je jen nepatrný výčet těchto obtíží, s nimiž se denně setkáváme a které výrazně ovlivňují výsledky společné práce. Při setkávání a střetávání se lidí různých národností, z různých zemí a různých kultur se pak tato komunikace stává mnohem náročnější a komplikovanější, nabývá „nových“ dimenzí a posouvá se do zcela jiné roviny. Abychom mohli případným nedorozuměním a konfliktům v interkulturní komunikaci a spolupráci předcházet, popř. je kvalifikovaně řešit, pokud k nim již dojde, je především nutné dokonale poznat nejen kulturní standardy vlastní země, ale i kulturní standardy země, s níž spolupracujeme, uvědomit si jednotlivé kulturní odlišnosti, poučit se z nich a správně je využít, aniž při tom porušíme základní etická pravidla. (Češi a Němci)

Další popis
Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCI Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje na své předchozí knihy, v nichž formulovala základní kulturní standardy české a německé kultury, a nyní tyto standardy promítá do konkrétních pracovních a manažerských situací. Vychází z rozsáhlých zkušeností z česko-německých firem a institucí a nejnovějších empirických výzkumů zaměřených na klíčové situace v managementu a personálním řízení a na různých příkladech z reálného života česko-německých firem nabízí řešení četných problémů manažerů i zaměstnanců.

Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění, odlišné vidění a interpretace jednotlivých událostí, rozdílné způsoby řešení pracovních a osobních sporů – to je jen nepatrný výčet těchto obtíží, s nimiž se denně setkáváme a které výrazně ovlivňují výsledky společné práce. Při setkávání a střetávání se lidí různých národností, z různých zemí a různých kultur se pak tato komunikace stává mnohem náročnější a komplikovanější, nabývá „nových“ dimenzí a posouvá se do zcela jiné roviny.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ivan Nový; Sylvia Schroll-Machl - další tituly autora:
 (e-book)
Sociologie pro ekonomy a manažery -- 2., přepracované a rozšířené vydání Sociologie pro ekonomy a manažery
 (e-book)
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Sociologie pro ekonomy a manažery -- 2., přepracované a rozšířené vydání Sociologie pro ekonomy a manažery
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist