načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Intergativní přístupy k supervizi - Michael Carroll

Intergativní přístupy k supervizi
-11%
sleva

Kniha: Intergativní přístupy k supervizi
Autor:

V profesích, které jsou určitým způsobem svázané s terapií, budí nové techniky a přístupy k supervizi značný zájem. Autoři této poučné knihy proto přemýšlí nad charakterem ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  349 Kč 311
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: TRITON
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 280
Rozměr: 205,0x155,0x20,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Integrative approaches to supervision
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Jitka Kožnarová
Hmotnost: 0,489kg
Jazyk: česky
Téma: integrativní supervize
ISBN: 80-7254-582-5
EAN: 9788072545827
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Sborník z konference Britské asociace pro supervizní výzkum a praxi, která se konala roku 1999. Tématem konference byla problematika integrativních přístupů k supervizi. Jednotlivé příspěvky byly rozděleny do tří tématických okruhů. První se věnuje modelům a strukturám integrativní supervize. Druhý zkoumá propojení supervize s oblastí duševního zdraví, oblastí primární zdravotní péče a oblastí lidí trpícími poruchami příjmu potravy. Závěrečný okruh se zabývá specifickými tématy supervize (např. rasa, kultura, typy osobnosti, výzkum terapeutické praxe)a zkoumá budoucí možnosti využití supervize.

Popis nakladatele

V profesích, které jsou určitým způsobem svázané s terapií, budí nové techniky a přístupy k supervizi značný zájem. Autoři této poučné knihy proto přemýšlí nad charakterem supervize a zkoumají, jak ji blíže definovat a rozvíjet do větší hloubky. Kniha sjednocuje praktické a teoretické perspektivy a zkoumá přínos supervize v organizačních a individuálních prostředích. Má široký záběr, je bohatá na detaily a pro psychoterapeuty, poradce, konzultanty a studenty, kteří jsou součástí supervizního procesu, představuje základní četbu.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Michael Carroll - další tituly autora:
Zákazníci kupující knihu "Intergativní přístupy k supervizi" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

D IA G R A M Y A T A B U L K Y........................................................................... 9

P O D Ě K O V Á N Í............................................................................................. 11

Ú v o d............................................................................................................... 13

M ichael C arroll, poradenský psychologa konzultant

M a rg a re t Tholstrupovd, divize poradenské psychologie

1 .č á s t: M o d e ly a s tr u k tu ry in te g ra tiv n ís u p e rv iz e........................... 17

1. k a p ito la : C yklický m o d e l supervize:

Schránka kreativity a chaosu......................................................... 19

Val Wosketová, College o fR ipon a York StJohn

a Steve Page, University o f H u ll

2. k a p ito la : N a ra tiv n í p řís tu p y к s u p e rv iz i............................... 4 5

Jane Speedyová, University o f B ristol

3. k a p ito la : K o o p e ra tiv n í m o d e l su p e rvize................................ 57

Van j a Orlansova, psychologické záležitosti

a D agm ar Edwardsová,

psychologické záležitosti

4 . k a p ito la : Supervize v orga n iza cích

a supervize p ro o rg a n iz a c e........................................................ 67

M ichael Carroll, poradenský psychologa konzultant

5. k a p ito la : In te g ra tiv n í supervize: U m ě n í a v ě d a................... 87

Julie Hewsonová, Iron M i l l Institute, Devon a Cornwall

6. k a p ito la : S p ir itu a lita su p e rvize..................................................101

M ichael C arroll, poradenský psychologa konzultant

2. část: S u pervize v k lin ic k ý c h o b la s te c h..............................................119

7. k a p ito la : S upervize a d u š e v n í z d ra v í p o ra d c e.......................121

Penny Hendersonová, soukrom á poradkyně a trenérka

8. k a p ito la : P o ra d e n ská supervize

v p rim á rn í z d ra v o tn í p é č i..............................................................143

Graham C urtis Jenkins, společnost Counselling

in Prim ary Care Trust


9. k a p ito la : S upervize v p rim á rn í péči:

K o rze t n e b o živ ů te k ?............................ 163

R ita Arundaleová, poradkyně a supervizorka

v prim árnízdravotnípéči

10. k a p ito la : S upervize v p rim á rn í péči: C o je v b a to h u ? 173

Jane Rosomanovd, psychiatrická sociální pracovnice

a poradkyně

11. k a p ito la : J íd lo - m e ta fo ra a n e b o výživa:

S u pervize p ři p o ru c h á c h p říjm u p o tra v y................................179

M argaret Tholstrupová, Divize poradenské psychologie

3. část: P ro b lé m y v in te g ra tiv n í s u p e rv iz i.........................................189

12. k a p ito la : In te g ra tiv n í p řís tu p k „ra s e “

a ke k u ltu ře v s u p e rv iz i.................................................................191

M axine Dennisová, B ritish psychological society

13. k a p ito la : A n ti-o p re s iv n í praxe v s u p e rv iz n ím v z ta h u 205

H a rb rin d e r Dhillon-Stevensová, South Bank University

a M etanoia Institute

14. k a p ito la : B lesky z ja s n é h o nebe: V y u ž ití Jungovské

ty p o lo g ie ke zle p še ní k v a lity s u p e rvize....................................217

Charlotte Sillsová, M etanoia Institute

15. k a p ito la : K te rá p o d -o s o b n o s t dnes s u p e rv id u je ?...............231

John Towler, University o f Surrey v Roehampton

16. k a p ito la : S upervize: V ýzku m te ra p e u tic k é pra xe................243

M a rtin M ilto n , University o f Surrey

17. k a p ito la : Jak se m o h o u s u p e rv iz o ři c h rá n it

p ře d s tíž n o s tm i a s o u d n ím i s p o ry............................................2 5 5

Gary Leonard, advokát a Joanna Beazley Richardsová,

Wealdon College ofC ounsellingand Psychotherapy

D o slo v: S upervize v to m to m ilé n iu.................................................2 6 3

Brigid Proctorová, poradkyně, konzultantka

a supervizorka na volné noze

A U T O Ř I, KTEŘ Í SE N A K N IZE P O D ÍLE LI

V ĚC N Ý REJSTŘÍK............................................

2 6 7

273


D ia g ra m y a ta b u lk y

T a b u lk a 1.1 S ta d ia ve vý v o ji p ra k tik a

D ia g ra m 1.1 C yklick ý m o d e l p o ra d e n s k é su p e rvize

D ia g ra m 1.2 C y k lic k ý m o d e l ja k o s c h rá n k a

D ia g ra m 3.1 K o o p e ra tiv n í m o d e l supervize

D ia g ra m 3 .2 K o o p e ra tiv n í m o d e l supervize: p rin c ip y , p o s to je , z p ů ­ s o b y c h o v á n í a d o v e d n o s ti

D ia g ra m 5.1 Z a p o je n í a m o c v su p e rvizi

D ia g ra m 5 .2 O č im a s u p e rv id o v a n é h o

D ia g ra m 10.1 T ro jú h e ln ík y z o b ra z u jíc í té m a ta , k te rá m o h o u v y p ly ­ n o u t ze supervize

D ia g ra m 1 0 .2 D a lš í tro jú h e ln ík y , z n á z o rň u jíc í s u p e rv iz n í p ro b lé m y

D ia g ra m 13.1 A n ti-o p re s iv n í p řís tu p к p s y c h o te ra p ii a supervizi

D ia g ra m 14.1 C ito v ý ty p s d ru h o u n e js iln ě jš í fu n k c í in tu ic í

D ia g ra m 16.1 P ro fe s io n á ln í konsenzus D ia g ra m 1 6.2 P ro fe s io n á ln í konsenzus



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist