načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Inovace je rozhodnutí -- Kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu - Adam Novák

Inovace je rozhodnutí -- Kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu
-15%
sleva

Kniha: Inovace je rozhodnutí
Autor: Adam Novák
Podtitul: Kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu

Komplexní informace o realizaci inovačním procesu. Příručka pro podnikové manažery. V úvodu najdeme stručnou charakteristiku inovací a kreativního myšlení. Další kapitoly se ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  299 Kč 254
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 208
Rozměr: 160×240
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 31.10.2016
ISBN: 978-80-271-0333-1
EAN: 9788027103331
Popis / resumé

Komplexní informace o realizaci inovačním procesu. Příručka pro podnikové manažery. V úvodu najdeme stručnou charakteristiku inovací a kreativního myšlení. Další kapitoly se zaměřují na úlohu manažera v podpoře inovačních aktivit, popis organizační kultury podporující inovace, návody na inovace výrobků a služeb, metody realizace změn na úrovni jednotlivců, týmů i organizací nebo na problematiku firemního vzdělávání. Výklad doplňují různé příklady z praxe.

Popis nakladatele

Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe.

  (kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu : 12 praktických nástrojů, 40 příkladů z praxe)

Další popis

- Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? - Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? - Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? - Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.


  • Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace?
  • Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit?
  • Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa?
  • Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy?

Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.


- Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? - Jaké konkrétní kroky pro to mají manažeři, majitelé a další specialisté z firem učinit? - Jak se mohou inspirovat neziskové organizace a státní správa? - Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Autor této knihy má mnoho zkušeností z českých i zahraničních firem a z vedení projektu Mámnápad.cz. Vychází z nejlepší zahraniční praxe, z níž vybral a přizpůsobil ty postupy, které jsou vhodné do místního prostředí. Praktický a čtivý text doplňuje řada příkladů z praxe a případových studií. Poznáte také dvanáct podrobně zpracovaných nástrojů, které lze okamžitě aplikovat v praxi. Kniha je určena zejména manažerům středních a velkých firem a majitelům malých firem, ale i pracovníkům státní správy a neziskového sektoru. Řada firem zavádí také funkci inovačního lídra – manažera zodpovědného za inovace. Tato kniha otevře cestu k takové pozici i vám.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Adam Novák - další tituly autora:
 (e-book)
Inovace je rozhodnutí -- Kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu Inovace je rozhodnutí
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist