načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením – Miroslava Bartoňová

Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
-11%
sleva

Kniha: Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
Autor: Miroslava Bartoňová

Vzdělávání jedinců s postižením je jedním z důležitých témat. Je třeba říci, že stále více odborníků u nás i v zahraničí je přesvědčeno, že žáci s postižením potřebují stupňovitý systém pedagogické podpory. Hlavním tématem monografie je ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  268 Kč 239
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Masarykova univerzita
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 224
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
Jazyk: česky
Datum vydání: 28.04.2020
Nakladatelské údaje: Brno, Masarykova univerzita, 2013
ISBN: 9788021065604
EAN: 9788021065604
Popis

Vzdělávání jedinců s postižením je jedním z důležitých témat. Je třeba říci, že stále více odborníků u nás i v zahraničí je přesvědčeno, že žáci s postižením potřebují stupňovitý systém pedagogické podpory. Hlavním tématem monografie je provedení komplexní analýzy problematiky edukace žáků s potížemi v učení - žáků s lehkým mentálním postižením v rámci inkluzivního vzdělávání. V teoretických kapitolách monografie jsou prezentovány základní východiska zkoumaného problému, souvisejí s vymezením filozofických, metodologických, axiologických, normativních a historiografických východisek s akcentem na inkluzi žáků s postižením, úžeji s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jednalo se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní třídě, sledování indikátorů efektivity inkluzivního vzdělávání žáků s LMP.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Miroslava Bartoňová - další tituly autora:
Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
Školní zralost a dítě s SVP -- vzdělávání a diagnostika Školní zralost a dítě s SVP
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.