načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání – Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar

Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: Image a firemní identita
Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar
Podtitul: 2., aktualizované a rozšířené vydání

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  369 Kč 314
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2020
Počet stran: 224
Rozměr: 167×240
Vazba: Pevná šitá vazba
Novinka týdne: 2020-19
Datum vydání: 20.4.2020
ISBN: 978-80-271-2841-9
EAN: 9788027128419
Popis

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.

Kniha je zařazena v kategoriích
Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš; Jan Binar - další tituly autora:
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" Chování zákazníka
Psychologie reklamy -- 4., rozšířené a aktualizované vydání Psychologie reklamy
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Image a firemní identita Image a firemní identita
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.