načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Image a firemní identita – Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Image a firemní identita

Elektronická kniha: Image a firemní identita
Autor: Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. Úvodní kapitoly jsou zaměřeny na ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  319
+
-
10,6
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2009
Počet stran: 190
Rozměr: 25 cm
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2009
ISBN: 978-80-247-2790-5
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity. Úvodní kapitoly jsou zaměřeny na firemní identitu (corporate identity - CI) - osobnost firmy - a na její jednotlivé složky tj. firemní kulturu, design, komunikaci i chování. Předmětem dalších kapitol je firemní image. Autoři popisují vše, co působí na její budování. Závěrečná část obsahuje případovou studii věnovanou budování "firemní identity" České republiky.

Popis nakladatele

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření"

image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům.

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Jitka Vysekalová; Jiří Mikeš - další tituly autora:
Marketing Marketing
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství ""černé skříňky"" Chování zákazníka
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Veletrhy a výstavy -- Efektivní prezentace pro úspěšný prodej Veletrhy a výstavy
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
 (e-book)
Reklama -- Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání Reklama -- Jak dělat reklamu
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Image a firemní identita
 (e-book)
Image a firemní identita -- 2., aktualizované a rozšířené vydání Image a firemní identita
 
K elektronické knize "Image a firemní identita" doporučujeme také:
 (e-book)
Chování zákazníka -- Jak odkrýt tajemství "černé skříňky" Chování zákazníka
 (e-book)
Organizační kultura a její změna Organizační kultura a její změna
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.